  • Data: 2020-05-31 10:26:33
    Temat: Re: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2020 o 0:52, Kamil pisze:

    > Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

    To regionalizm spod ściany wschodniej. Mój znajomy z Przemyśla
    mówi na ten przykład "czego?" - czyli taka kompilacja z "czemu?"
    i "dlaczego?". Mnie podobają się regionalizmy - szczególnie
    śląskie i poznańskie - i gdy mam okazję, to wtrącam co smakowitsze,
    jak choćby "ty ciulu", co dla Ślązaka nie jest wulgaryzmem, ale
    dosadnym określeniem interlokutora.