  • Data: 2019-04-27 12:52:14
    Temat: Re: Jaka kamera cofania? Z lusterkiem czy z radiem 2 Din
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co wybrać? Co wybrać? Bardziej pytam o funkcjonalność COFANIA
    ja mam kamerę analogową, pal cctv, i monitorek w lusterku. jestem w
    stanie dojechać hakiem holowniczym na 2cm do ściany.
    koniec
    jeśli coś ma być wyświetlane na ekranie androida, kamera będzie cyfrowa,
    który to system wprowadza pewne opóźnienia. o ile Ty jedziesz wolno, to
    jakieś dziecko, rowerek, pieszy, może się szybko pojawić za autem, a na
    ekranie zobaczysz go po 0.5sekundy
    ToMasz