  • 11. Data: 2015-10-12 02:46:56
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    > EverActive NC-1000 Pro
    > [...]
    > jako nowszy model ma jeszcze coś, co bym określił jako
    > "multi-odświeżanie":
    >
    > { Działanie funkcji polega na wielokrotnym ładowaniu i rozładowywaniu
    > akumulatorów i kończy się automatycznie, gdy pojemność przestaje rosnąć.} -
    > Wcześniejsze modele świeżyły ogniwa jednokrotnie. Oczywiście można było
    > *ręcznie* odpalić to kilka razy, ale z opisu NC-1000 wynika, że ona rozpoznaje,
    > ile razy warto ową operację powtórzyć.

    Nie zmiksowały ci się w jedną dwie funkcje? Jest TEST, czyli jeden
    cykl ładowanie-rozładowanie-ładowanie z pomiarem pojemności przy
    rozładowaniu, i jest REFRESH, czyli wykonanie TESTu i drugiego cyklu
    rozładowanie-ładowanie, i automatyczne wykonywanie kolejnych cykli
    jeśli zmierzona pojemność jest znacząco większa od zmierzonej
    w poprzednim cyklu.

    Używałem wcześniej BC-700, teraz używam NC-1000 i obie wykonują
    obie operacje dokładnie tak samo. Chyba że masz na myśli jakieś
    inne ,,wcześniejsze modele"...

    --
    mrg

  • 12. Data: 2015-10-12 20:58:06
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Wyjątkowo zacytuję in extenso, bo wszystko poniższe jest istotne:

    12 października 2015 02:46 Użytkownik "marrgol" <m...@a...invalid>
    napisał w wiadomości news:mvevq3$ele$1@dont-email.me ...
    :
    :> EverActive NC-1000 Pro
    : > [...]
    : > jako nowszy model ma jeszcze coś, co bym określił jako
    : > "multi-odświeżanie":
    : >
    : > -
[...]

    Relacjonuję tak, jak zrozumiałem. Wczytywałem się uważnie w "opisy produktu", no
    ale istotne jest też i to, na ile były to ,,wcześniejsze modele". No nie chce mi
    się szukać ponownie, ale opisy mówiły o odświeżaniu lakonicznie, i ani słowem
    nie wspominały o tym, że dany model robi to wielokrotnie. Tedy doszedłem do
    wniosku, że tylko jednoprzebiegowo. Myślę, że owa konkluzja była uzasadniona, bo
    przecież takie "dogłębne" świeżenie -- to funkcja wymagająca od maszynki jednak
    nieco większej zmyślności, i zaszytej w bebechach inteligencji, niż proces
    "prosty". Czyli bez badania, czy w kolejnych przebiegach pojemność rośnie. A
    jeśli tak, to w opisie, który przecież ma zachęcać do kupna -- wytwórca nie
    omieszkałby się tym pochwalić, prawda? Dlatego *chyba* jednak nic nie
    pokręciłem, i są nadal w sprzedaży ładowarki, które ową opcję mają uproszczoną,
    bez automatycznego powtarzania, połączonego z badaniem osiąganych tym sposobem
    skutków.

    Ale jeśli chodzi o świeżenie, oto przykładowa maszynka, gdzie nic nie ma o
    wielokrotnym powtarzaniu:

    http://allegro.pl/everactive-nc800u-uniwersalna-lado
    warka-pro-lcd-i5105380435.html

    - no i brak tej właśnie funkcji spowodował, że waham się, czy warto ją wybrać?
    Opis dodam w osobnym wątku...

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 13. Data: 2015-10-12 21:48:56
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Oct 2015 02:46:59 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <560c8269$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    od " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> :
    >Marzy mi się taka maksymalnie wypasiona, ale... tania! ;)
    >
    >Cenne będą porady zarówno co do konkretnych modeli, które np. Wam -- znakomicie
    >się sprawdziły, ale za całkiem wystarczające uznam podpowiedzi, *co* mam wrzucić
    >w googlarkę, abym miał jaki-taki "przegląd ofert" -- na Allegro dajmy na to.

    Ja ostatnio zamówiłem to:
    https://www.youtube.com/watch?v=CCtgsIXSdYY

    Na Gearbest:
    http://www.gearbest.com/chargers/pp_174044.html
    Plus wiatraczek, bo potrafią podobno padać:
    http://www.gearbest.com/diy-parts-and-tools/pp_12224
    1.html

    Do tej pory mam 2 szt BC-700, w obu padły kondensatory w
    zasilaczach(wysokotemperaturowe, ładowarki pokazywały na wyświetlaczu
    prawidłowy prąd ładowania, ale akumulatory praktycznie się nie
    ładowały), poza tym potrafią czasem przeładowywać(nie wykrywają końca
    ładowania).

    Jeśli dojdzie, to może dam znać jak się sprawuje(moim zdaniem na
    BC-700 szkoda kasy)
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."