  • Data: 2017-11-13 00:22:16
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-12 o 22:52, Animka pisze:

    > Normalnie odczytuję.

    Gdzie jest ta opcja?
    U mnie niczego o płycie nie pokazuje. Okno informacji o płycie wygląda tak:

    https://drive.google.com/file/d/160ssRdi_yl_lps3EDh6
    KVaggBRpqg6Ye/view?usp=sharing

    > Przestałam już korzystać z tej kobyły Nero i mam zainstalowany program,
    > który robi wszystko, jest darmowy i niezły.
    > Ten program podał mi ktoś na grupie. Program nazywa się Burn Avare Free.
    >
    > http://www.burnaware.com/download.html

    Właśnie zerknąłem ale nie widzę tu żadnych funkcji do tworzenia płyt
    Video DVD. Jak w tym sofcie tworzysz taką płytę? Mam na myśli proste
    zgranie wielu klipów do jednego lub czasem do kilku filmów, utworzenie
    efektów przejścia miedzy klipami i na koniec zbudowanie menu do
    poszczególnych filmów i znaczników w nich. Nic wyszukanego nie jest mi
    potrzebne. Estetyka nie jest mi potrzebna. Mają działać w odtwarzaczu
    funkcje: poprzednie nagranie / następne / numeryczny wybór filmu /
    numeryczny wybór znacznika w filmie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek