  • 11. Data: 2013-07-26 11:44:00
    Temat: Re: Jaki Android z QWERTY
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 26 Jul 2013 10:34:50 +0200, gawfron wrote:
    > Wszelkie odmiany swype są szybsze i wygodniejsze niż mikrofizyczna
    > klawiaturka qwerty.

    Wszystko zalezy od tego jak bardzo uzywany jezyk (nie) przystaje do
    slownikow uzywanych przez apke klawiaturowa ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2013-07-26 15:36:35
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 7/26/2013 11:44, Michal Tyrala pisze:
    > Wszystko zalezy od tego jak bardzo uzywany jezyk (nie) przystaje do
    > slownikow uzywanych przez apke klawiaturowa ;-)

    Zarowno Swype jak i SwiftKey bardzo skutecznie sie ucza. :-) Bylem
    zagorzalym zwolennikiem qwerty. Zmienilo sie gdy odkrylem, ze na
    ekranowej pisze jeszcze szybciej.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 13. Data: 2013-07-26 18:21:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message
    > Hej,
    > W październiku kończy mi się umowa w Playu i chciałbym wziąć jakiś nowszy
    > telefon niż zetka (Desire Z), który teraz mam. Problem w tym, że nie mogę
    > znaleźć telefonu, który spełniałby moje wymagania :( Nie są chyba zbyt
    > wygórowane:
    > - Android
    > - klawiatura QWERTY (rozsuwany, jak Desire Z)
    > - możliwość zrootowania
    > Najlepiej HTC, ale to nie jest wymóg absolutny, podobnie - fajnie byłoby
    > mieć fizyczny spust migawki aparatu, ale bez tego też przeżyję.
    > Możecie coś polecić?

    htc:
    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    45&idAvailability=1&YearAnnounced=0&nPriceLow=0&nPri
    ceHigh=0&idCurrency=0&idFormFactor=0&idSIMType=0&idD
    ualSIM=0&idQwerty=1&HeightMax=0&WidthMax=0&Thickness
    Max=0&WeightMax=0&idOS=8&idOSVersion=0&idOSWhen=0&nm
    inCPUMHz=0&nCPUCores=0&nminRAMMB=0&nminInternalStora
    geMB=0&idExpansionCard=0&idDisplay=0&nminDisplayX=0&
    nminDisplayY=0&nmaxDisplayX=0&nmaxDisplayY=0&fminDis
    playSize=0&fmaxDisplaySize=0&nPixelDensity=0&idDispl
    ayTech=0&idTouchscreen=0&idAccelerometer=0&idGyro=0&
    idCompass=0&id35mm=0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVi
    deoRecorder=0&idSecondaryCamera=0&idGPS=0&bWLAN=0&id
    NFC=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bEmail=0&b
    WAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMMS=0&idRingtones=0&sColor=
    &nBatteryCapacity=0&StandBy=0&TalkTime=0&sFreeText=
    i inne:
    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    0&idAvailability=1&YearAnnounced=0&nPriceLow=0&nPric
[...]

    wiem ze mowienie ci czego potrzebujesz jest dla ciebie irytujace, ale tak
    samo jak przedpiscy polecam przetestowanie duzego ekranu ze swype lub
    swiftkey

    sam bylem przywiazany do qwerty i mialem kolejno e61, e72, n900, droid 2,
    ale na note pisze mi sie duzo szybciej i wygodniej niz na dowolnym
    poprzednim telefonie

  • 14. Data: 2013-07-26 22:35:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 26 Jul 2013 15:36:35 +0200, Mateusz Papiernik wrote:

    > Zarowno Swype jak i SwiftKey bardzo skutecznie sie ucza. :-) Bylem
    > zagorzalym zwolennikiem qwerty. Zmienilo sie gdy odkrylem, ze na
    > ekranowej pisze jeszcze szybciej.

    Ale ja bynajmniej nie jestem po stronie klawiatury fizycznej, zwracam
    tylko uwage, ze generalnie apka klawiaturowa stoi jakoscia slownika
    wzgledem uzywanego jezyka (żargon, regionalizmy, etc).
    I Swift jest fajny, ale ostatnio coraz czesciej miotam kur... tyzanami gdy
    go uzywam, Swype i SlideIt to nie potrafie produkcyjnie uzywac w ogole.

  • 15. Data: 2013-07-27 11:21:22
    Od: b...@g...com

    http://cl.ly/image/1C3D1X1I0t2s

  • 16. Data: 2013-07-27 16:26:34
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-07-25 10:36, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > wygórowane:
    >
    > - Android
    > - klawiatura QWERTY (rozsuwany, jak Desire Z)

    Znani mi użytkownicy fonów z Qwerty, przy kupnie następnego telefonu nie
    chcą już QWERTY.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2013-07-27 18:25:22
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-07-26 10:34, gawfron pisze:

    > Wszelkie odmiany swype są szybsze i wygodniejsze niż mikrofizyczna
    > klawiaturka qwerty.

    Tak. Osobiście przerabiam to na mojej Defy. Jeśli chodzi o szybkość, to
    stara "paletka" Nokii wysiada. Chociaż czasem są błędy, kiedy palce
    wilgotne, albo ekranik zatłuszczony od ryja ;P. Ale można wyczyścić.

  • 18. Data: 2013-07-27 23:39:23
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-07-26 15:36, Mateusz Papiernik pisze:

    > Zarowno Swype jak i SwiftKey bardzo skutecznie sie ucza. :-) Bylem
    > zagorzalym zwolennikiem qwerty. Zmienilo sie gdy odkrylem, ze na
    > ekranowej pisze jeszcze szybciej.

    Pod warunkiem, że piszesz w jakimś języku - ja używam głównie SSH do
    obsługi linuksowych serwerów, i tu się zaczynają schody

    Paweł

  • 19. Data: 2013-07-28 09:52:47
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Znani mi użytkownicy fonów z Qwerty, przy kupnie następnego telefonu nie
    > chcą już QWERTY.

    A czym zastępują zmysł dotyku opuszkiem wypukłego przcisku bez konieczności
    patrzenia się na fon ?

    --
    fan qwerty ;-)

  • 20. Data: 2013-07-28 10:35:48
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > sam bylem przywiazany do qwerty i mialem kolejno e61, e72, n900, droid 2,
    > ale na note pisze mi sie duzo szybciej i wygodniej niz na dowolnym
    > poprzednim telefonie

    Mógłbyś proszę porównać co jest lepszego w n900 niż w e72

    --
    pozdrav,
    August