  • 21. Data: 2013-07-28 10:54:29
    Temat: Re: Jaki Android z QWERTY
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-07-28 09:52, August pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > A czym zastępują zmysł dotyku opuszkiem wypukłego przcisku bez
    > konieczności patrzenia się na fon ?

    Nie wiem, ale podejrzewam, że ten zmysł i tak nie był zaspokojony przy
    pomocy fona z wysuwaną klawiaturką.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2013-07-28 13:41:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "August" <a...@b...xxx.xxx> wrote in message
    > Mógłbyś proszę porównać co jest lepszego w n900 niż w e72

    dotykowy ekran, duzo bardziej elastyczny system, imho wygodniejsza klawiatura,
    ogolnie n900 jest imho wygodniejszym telefonem

    minusem jest ogolna ceglowatosc* i spora szansa na uszkodzenie portu usb

    teraz bym juz chyba nie n900 nie kupil (glownie ze wzgledu na dogorywajacy
    system) ale swego czasu byl to swietny telefon

    chociaz w tej cenie w ktorej chodza na allegro jest to nadal kuszaca propozycja
    dla zaawansowanych uzytkownikow z ograniczonym budzetem

    *tak wiem ze na pierwszy rzut oka 'wygodniejszy telefon' i 'ceglowatosc' sie
    wykluczaja - n900 wygodniej sie uzywa obojetnie czy rozsunietej czy nie, e72
    wygodniej sie nosi jest sporo ciensza i lzejsza

  • 23. Data: 2013-07-28 23:48:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-28 10:54, Mario pisze:

    > Nie wiem, ale podejrzewam, że ten zmysł i tak nie był zaspokojony przy
    > pomocy fona z wysuwaną klawiaturką.

    a ja jednak wolałbym dalej nowy tel;efon z fizyczna klawiaturą QWERTY.

    Też mam obecnie DesireZ (G2) poprzednio miałem G1 i powiem, że żaden
    swype, klawiatura ekranowa nie zastąpi klawiatury qwerty (w telefonach z
    ekranem do max 4,5").

    Swype się często myli (trzeba kontrolować co chwilę jego sugestie.
    W pisaniu instrukcji (np. obsługi jakiegoś programu) klawiatura QWERTY
    jest po prostu najlepsza. Dodatkwo nie zasłania ekranu jak w przypadku
    klawiatury wirtualnej.

    Drugą bardzo przydatnym szczegółem jest pad (w G1 była kulka - mało
    wygodna, w DesireZ jest pad - działa rewelacyjne - zwłaszcza w opcjach
    poprawy położeia kursora w tekście - perfekcja.
    Ale pewnie znowu odezwie się pare osón, które nigdy z tego szczegółu nie
    miału okazji skorzystać i będą przekonywac do wielgaśnych Samsungów Note?

    Sam byłem ciekaw jaka odpowiedź otrzyma wątkotwórca - ale jest jak
    zwykle: każdy chwali to co ma, nie zważając na precyzyjnie zadane
    pytania przez autora wątku :/

    Jedynie odpowiedź z klawiaturą Qwerty na BT ma tu jeszcze sens.

  • 24. Data: 2013-07-29 16:31:43
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 7/27/2013 23:39, Paweł Muszyński pisze:
    > Pod warunkiem, że piszesz w jakimś języku - ja używam głównie SSH do
    > obsługi linuksowych serwerów, i tu się zaczynają schody

    Do SSH uzywam Hacker's Keyboard - zadna normalna klawiatura sie
    sensownie nie nadaje, bo nie wyobrazam sobie pracy z terminalem bez
    chocby durnego tabulatora i strzalek :)

    W orientacji poziomej pracuje mi sie w ten sposob calkiem dobrze.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 25. Data: 2013-08-01 20:38:18
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-07-29 16:31, Mateusz Papiernik pisze:

> [...]
    > chocby durnego tabulatora i strzalek :)
    >
    > W orientacji poziomej pracuje mi sie w ten sposob calkiem dobrze.

    Strzałki w Xperii pro są, a za tabulator Ctrl+i :-)

    Paweł