  • 1. Data: 2016-06-20 01:06:48
    Temat: Re: Jaki Super zoom do bezlusterkowca
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-20 00:24, Crazy bejbi wrote:

    > poradzcie czy kupować:
    >
    > Panasonic 14-140
    > Czy
    > Olympus 14-140
    >
    > Zakladam stabilizację w body (Panasonic GX8).
    >
    > Wojtek

    Chyba Panas jest nieco lepszy optycznie, ale tylko o tym słyszałem, nie
    porównywałem osobiście. I jest mniejszy i chyba tańszy. Mam go, jest
    bardzo fajny optycznie, jak na tak duży zakres ogniskowych.

  • 2. Data: 2016-07-02 22:31:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <nk78i8$sfj$1@node1.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Chyba Panas jest nieco lepszy optycznie, ale tylko o tym słyszałem, nie
    > porównywałem osobiście. I jest mniejszy i chyba tańszy. Mam go, jest
    > bardzo fajny optycznie, jak na tak duży zakres ogniskowych.

    No, a Tamron 14-150?
    btw tu jest podobny watek:
    https://www.mu-43.com/threads/14-150-and-14-140-lens
    es-what-makes-sense.7