  • 11. Data: 2009-02-13 19:42:48
    Temat: Re: Jaki faks ?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "TGor" <g...@w...peel> napisał w wiadomości
    news:gn4hm4$6sc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ej no, jak ktoś Ci kupę na podjeździe zrobi to usuwasz ostrożnie ale
    > nie skaczesz na nią wkurzony... ;-)

    Wiesz, z gównem jest tak: :)

    1. Można zostawić, niech zaschnie, nie będzie "pachnić". Ale jak
    zaschnie, to stwardnieje. I mogę się potknąć i zrobić sobie kuku.
    1a. Można sprzątnąć ostrożnie do fajansu/kanału, ale gówno nadal gównem
    w swej postaci (z wyjątkiem sraczki) zostanie.

    2. Można rozdeptać. Przyklei się wtedy i zaśmiardnie. Ale, wtedy szybko
    na proszek wyschnie, biorę szczotę i wyrzucam do fajansu, a buty, biorę
    szczotę ryżową, obczyszczę, szczotę w ługu wymoczę i po sprawie. Nie
    będzie gówna, nie będzie smrodu, nie będzie przeszkody, o którą można
    się potknąć.
    2a. No, zamiast obsuszenia, można ewentualnie liczyć na to, że
    wzruszone, stopniowo zostanie rozpuszczone przez deszcz i do morza
    spłynie, a tam plankton i rybki zrobią co należy...
    2b. Raczej taka postać lepiej glebę użyźni...

    > Tak już jest, że psztymucle są i będą, a dobry pieniądz (czyt. userzy)
    > wyparci przez złych będą, jak mówi stare przysłowie pszczół.

    Już Kopernik ZTCW o tym pisał...

    --
    D4

  • 12. Data: 2009-02-13 19:49:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    ... że uwielbia rozwodzić się nie na temat wątku.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-02-13 19:50:35
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Sempiterna pisze:

    > Już Kopernik ZTCW o tym pisał...

    Tak, ale pszczoły... były wcześniej :P

    TG

  • 14. Data: 2009-02-13 19:51:24
    Od: TGor <g...@w...peel>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > ... że uwielbia rozwodzić się nie na temat wątku.
    > JaC
    >

    > -----

    Nie kompromituj się - i tak 90% gospodyń wiejskich pomyśli, że piszesz
    o sobie.

    TG

  • 15. Data: 2009-02-14 00:27:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    TGor pisze:

    > Nie kompromituj się - i tak 90% gospodyń wiejskich pomyśli, że piszesz
    > o sobie.

    JaC często pisze dobre merytorycznie posty. Niewątpliwie nie jest
    osobą pozbawioną zupełnie inteligencji. Powstaje tylko pytanie, czemu
    nie chce się stosować do ogólnie przyjętych reguł? Może przyjął taki
    swój wyróżnik na usenecie? Jedno jest pewne: nigdy się nie zmieni, i
    nigdy nie dowiemy się dlaczego. Trzeba go albo zaakceptować, albo
    wrzucić do KF :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-02-14 01:27:40
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gn535u$r7n$1@news.onet.pl...
    > JaC często pisze dobre merytorycznie posty. Niewątpliwie nie jest

    Nie podzielam tej opinii. One tylko tak wyglądają, ma to stanowić
    uzasadnienie do pierdzenia w towarzyst...tzn. łamania netykiety.

    > osobą pozbawioną zupełnie inteligencji. Powstaje tylko pytanie, czemu

    A tego odmówić nie można.

    > nie chce się stosować do ogólnie przyjętych reguł? Może przyjął taki

    Z czystej złośliwości.

    > swój wyróżnik na usenecie? Jedno jest pewne: nigdy się nie zmieni, i

    To ja też przyjmę wyróżnik i co drugie słowo będę mówić dupa.

    > nigdy nie dowiemy się dlaczego. Trzeba go albo zaakceptować, albo

    Zaakceptować? Nigdy.

    > wrzucić do KF :)

    Zmieni się, musi tylko trafić kosa na kamień.

    --
    D4

  • 17. Data: 2009-02-22 23:33:27
    Od: Daniel Jędzura <j...@w...pl>

    > Potrzebujemy do malutkiego biura kupic telefaks i się zastanawiamy, jaki
    > lepszy: czy coś prostego i taniego rzedu 300-400 zł, czy może lepiej od
    > razu małe urzadzenie wielofunkcyjne (ale wtedy to już laser cz.b., z
    > atramentem za dużo kłopotu), bo potaniało to bardzo.
    > Telefaks ma swój osobny od telefonu numer.
    --------------------

    Jeżeli to ma być fax termiczny to może Panaś 986 lub 988 ? ceny ok 400zł
    ew. laserowy 613 ? cena ok 850zł a toner na 1500str - 120zł
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-02-23 05:47:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-02-23 00:33, Daniel Jędzura napisał:

    > --------------------
    >
    > Jeżeli to ma być fax termiczny to może Panaś 986 lub 988 ? ceny ok 400zł
    > ew. laserowy 613 ? cena ok 850zł a toner na 1500str - 120zł
    > pozdrawiam

    Toner do panasonic FL613 jest na około 2500 kopii a nie 1500 (przy
    zaczernieniu 5%)

    --
    Cz.

  • 19. Data: 2009-04-01 09:37:23
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Oba są fajne. Musisz się zdecydować czy chcesz zachowywać dokumenty bo wtedy
    lepszy laser czy chcesz mieć tanią eksploatację bo wtedy lepszt termiczny.
    Pozdrawiam.