eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingJaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018 › Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
  • Data: 2019-01-10 02:32:44
    Temat: Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-09 23:22, Wojciech Muła wrote:

    > No ja Cię proszę, jacy "wy"? Mogłeś napisać wszystko, nawet że
    > C++ ma dwa plusy, ale to? Przecież ja używam Pythona ponad 10 lat,
    > to jest mój drugi język (a czasem i pierwszy), piszę w nim
    > praktycznie codziennie, połowa mojego open-sourca jest stworzona
    > w Pythonie... normalnie nóż w plecy.

    Wy to nie znaczy tylko ty.
    Wy to zdecydowana wiekszosc tutaj i na pl.comp.lang.c

    > Zmodyfikujmy nieco pytanie: gdzie teraz są inne języki, a gdzie
    > jest C++? Czy z C# ktoś korzysta poza Microsoftem i tymi pięcioma
    > osobami od Mono?

    Sorry, ale tu opala mi szczeka
    Chyba rzeczywiscie skostniales "na starosc", zasklepiles sie w tych C++
    i nie wiesz co sie dzieje poza tym ;).
    PS: No a przecie blisko Ciebie jest takie malenstwo jak Autodesk.
    Wystarczy spytac jak sie tam sprawy maja w kwestii .NET i C#.

    Wystarczy spojrzec na ilosc ofert pracy tyczacych .NETa (a rzeczony
    Sekator rowzniez skonczyl jako .NETowiec:)

    > To jesteś szczęściarzem, bo u mnie zabrakło pamięci. Chciałem
    > tylko mieć listę list integerów,
    żeby elegancko robić
    > wyszukiwanie po indeksach opartych na trigramach --- takie dość
    > efektywne podejście do pełnotekstowego wyszukiwania w dużych
    > zbiorach tekstów. Gdy piszę "dużych", to mam na myśli liczby
    > rzędu 100 milionów wierszy, czyli od 0.5G do 1GB znaczków.
    >
    > I tu zaskoczenie: okazało się, że narzut pamięciowy wbudowanych
    > list był tak ogromny, że musiałem sobie wystrugać jakiś interfejs
    > na koślawy, prymitywny array arrayów (czyli int[][]), żeby
    > jakkolwiek dało się pracować z rzeczywistymi danymi. Na
    > szczęście nie musiałem się tym dłużej zajmować.

    Nie kpij sobie :)
    Po prostu nie uzyles gotowca jakim sa chocby rzeczone Eclipse
    Collections.

    AK