eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingJaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018 › Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
  • Data: 2019-01-10 09:29:37
    Temat: Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 10, 2019 at 2:32:52 AM UTC+1, AK wrote:

    > Sorry, ale tu opala mi szczeka
    > Chyba rzeczywiscie skostniales "na starosc", zasklepiles sie w tych C++
    > i nie wiesz co sie dzieje poza tym ;).

    Nie ukrywam, że mało interesuje mnie świat Microsoftu czy Oracla.
    Odwiedziłem 2-3 razy targi pracy i była w zasadzie Java, Java
    w wersji script, Python. C# pojawiło się tylko samo razy co C++,
    czyli doświadczony drwal nie miałby problemu z policzeniem ich
    na palcach.

    Jedyną wartą odnotowania ofertę C# miała firma z siedzibą w Jeleniej
    Górze. Przepięknym, spokojnym mieście, gdzie wsiada się w autobus
    nr 15 i po jakimś czasie jest się u podnóża Karkonoszy. A stamtąd
    to już blisko do np. Śnieżnych Kotłów. To tyle, jeśli chodzi
    o zalety pisania w C#. :)

    > Nie kpij sobie :)
    > Po prostu nie uzyles gotowca jakim sa chocby rzeczone Eclipse
    > Collections.

    Ale ja użyłem gotowca... z języka. :) W ten sposób możemy
    powiedzieć, że Python też by sobie poradził, wystarczyło
    wziąć numpy.

    w.