  • Data: 2020-05-20 14:56:43
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2020 o 14:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bardziej pytałem o gniazdo USB w obudowach.
    Jak wygląda gniazdo USB w obudowie i końcówka kabla wkładana do tego
    gniazda można zobaczyć
    w części OPIS PRODUCENTA na przykład  tutaj:
    ttps://www.komputronik.pl/product/191388/wd-elements
    -portable-1tb-czarny.html

    > Do Twojego zadania szukałbym obudowy na kilka dysków i je tam wsadził,
    > czegoś w rodzaju:
    Na pewno nie będę zmieniał obudowy tych dysków.

    > Skoro to WD Elements (3,5''), to:
    Jak pisałem, to są dyski 2,5" bez zasilacza. Końcówka kabla od strony
    dysku podzielona na 2 części służy właśnie
    zasilaniu z komputera.

    Z dyskami zewnętrznymi 3,5" wyposażonymi w zasilacz do podłączenia do
    gniazdka elektrycznego w ogóle nie ma
    takich problemów. Wystarczy zwykły pasywny rozgałęziacz USB.