  • Data: 2020-05-20 14:17:33
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardziej pytałem o gniazdo USB w obudowach.
    Bo mam już kompletną zbieraninę: USB A 2.0, eSata II, USB B 3.0, microUSB 3.0, USB C
    3.0, eSata III (to wszystko po stronie obudów
    2,5'' i 3,5'').
    Do Twojego zadania szukałbym obudowy na kilka dysków i je tam wsadził, czegoś w
    rodzaju:
    www.amazon.de/QB-35US3-6G-Festplattengehäuse-Festpla
    tten-SUPERSPEED-temperaturgeregelt/dp/B00ORENYJE/
    czy podobnej.

    KOREKTA:
    Skoro to WD Elements (3,5''), to:

    * lepiej dysków nie wyjmować, bo łatwo połamać ząbki obudowy i jeszcze zworkologia
    HDD może być i utrata gwarancji (2 lata);
    ** WD Elements mają własne zasilanie każdy z własnego zasilacza każdy (230VAC/12VDC);
    *** nie jest potrzebne zasilanie po USB z komputera czy huba, więc potrzebny hub
    "pasywny";
    **** szukaj (ebay.com, amazon) huba, co ma wejścia jak Twoje wtyczki USB A 3.0 i
    wyjście (wtyczkę na kabelku) jak gniazdo w Twoim
    laptopie USB C 3.0, lub huba z dowolnym gniazdem USB 3.0 na wyjściu i odpowiedniego
    kabelka z USB C 3.0 na jednym końcu.
    ***** jest jeszcze opcja z kartą eXpress (jeśli masz takie gniazdo w notebooku) i
    kilkoma gniazdami USB 3.0, taki wariant może
    chodzić szybciej niż przez hub USB.

    -----
    > w oryginalnych obudowach z oryginalnym kablem Type-A po stronie laptopa każdy.
    > Są to dyski HDD 2,5" WD Elements kupione w Komputroniku, o różnych pojemnościach
    (USB 3.0).