  • 11. Data: 2010-01-06 19:19:24
    Temat: Re: Jaki kupic UPS do podtrzymania zasilania
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radiofan,

    > On już tak musi. Wybacz mu, cierpi na moderatodozę z elektrodozą.

    Lepsze to ciężkiej trollozy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-01-06 19:25:25
    Od: "Radiofan" <r...@r...pl>

    > Lepsze to ciężkiej trollozy.

    Ta na szczęście ma łagodny przebieg i sama przechodzi.

    Nie doczytałeś swojej biblii do końca. http://rtfm.killfile.pl/#pomoc

    "Nie ma potrzeby publicznego upokarzania kogoś, kto naprawdę nie wiedział,
    co zrobić, a jego pomyłka nie wynikła ze złej woli."

  • 13. Data: 2010-01-06 21:04:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radiofan,

> [...]
    > "Nie ma potrzeby publicznego upokarzania kogoś, kto naprawdę nie wiedział,
    > co zrobić, a jego pomyłka nie wynikła ze złej woli."

    Pomyłka? Tu nie ma mowy o pomyłce, może być mowa jedynie o lenistwie.
    I bezczelmności później.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-01-06 22:25:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > In news:hi2ibn$gqb$1@inews.gazeta.pl,
    > J.M.Oizo <oizo[No Spam]@autograf.pl> nabazgrał:

    > Może piaskownicy sobie poszukaj, teraz ze względu na zimowe warunki to do
    > balii z piłeczkami przy supermarkecie!

    Co wy wszyscy tak się włazicie na pytającego w tym wątku? Przecież od
    początku widać, że człowiek się niewiele zna i oczekuje choćby
    minimalnej pomocy.

    Do osoby pytającej w tym wątku: nie chce mi się liczyć, ile to watów,
    ale jak policzysz, to kup UPS który ma gdzieś 2x tyle VA co tobie
    wyjdzie watów, czyli 180W - UPS co najmniej 300VA.

  • 15. Data: 2010-01-06 22:30:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    > Co wy wszyscy tak się włazicie na pytającego w tym wątku? Przecież od
    > początku widać, że człowiek się niewiele zna i oczekuje choćby
    > minimalnej pomocy.

    Oczekuje pomocy w mnożeniu i dodawaniu? No bądźże poważny.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2010-01-06 23:21:40
    Od: "Radiofan" <r...@r...pl>

    > Oczekuje pomocy w mnożeniu i dodawaniu? No bądźże poważny.

    Mogłeś pomóc albo milczeć, ale Ty musisz "moderować". Przejrzyj na oczy, nie
    jesteśmy na elektrodzie. Tutaj Jaśniepan Moderator nie jest już bogiem,
    tylko nadętym bufonem, a krytycznych postów nie da się wyrzucić do kosza
    ukrywając swoje chamstwo i niekompetencję.

  • 17. Data: 2010-01-06 23:31:56
    Od: "Radiofan" <r...@r...pl>

    > Pomyłka? Tu nie ma mowy o pomyłce, może być mowa jedynie o lenistwie.
    > I bezczelmności później.

    Zaiste, wielka to "bezczelmność" zwrócić uwagę Wielkiemu Moderatorowi, żeby
    się zamknął, jeśli nie ma nic mądrego do powiedzenia. Na elektrodzie już byś
    Oizo zbanował, a mnie razem z nim. Tutaj bdziesz musiał znosić tak Ci
    znienawidzoną krytykę. A na elce założę sobie kilka nowych kont i dalej będę
    Tobie i reszcie kółka wzajemnej adoracji psuć dobre samopoczucie. Do
    zobaczenia, o Nieomylny!

  • 18. Data: 2010-01-07 06:43:13
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Dziekuje tym którzy pomogli.

    a pseudo moderatorom NIE dziekuje.
    Przestańcie zjadac wszystkie rozumy bo wam jajogłowie zaszkodzi .

  • 19. Data: 2010-01-07 08:53:09
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 6 Jan 2010 20:25:25 +0100,
    Radiofan <r...@r...pl> screamed:

    > Ta na szcze?cie ma ?agodny przebieg i sama przechodzi.
    >
    > Nie doczyta?e? swojej biblii do konca. http://rtfm.killfile.pl/#pomoc
    >
    > "Nie ma potrzeby publicznego upokarzania kogo?, kto naprawde nie wiedzia?,
    > co zrobiae, a jego pomy?ka nie wynik?a ze z?ej woli."

    Potrzeba jest. Jak ta. Ustaw MIME bo wysyłasz śmieci.
    http://www.grush.one.pl/mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 09:52:27 user up 12310 days, 21:47, 1 user, load average: 0.98, 0.10, 0.59 ]

    The best cure for an active sex life is several years of marriage.

  • 20. Data: 2010-01-07 13:22:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hi35u7$7pj$1@news.dialog.net.pl,
    Radiofan <r...@r...pl> nabazgrał:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:1166828106.20100106233050@pik-net.pl...

    > Mogłeś pomóc albo milczeć, ale Ty musisz "moderować". Przejrzyj na
    > oczy, nie jesteśmy na elektrodzie. (ciap)

    Tylko na grupie news, radzę skonfigurować czytnik lub s...ć!

    Włodek