  • Data: 2018-03-29 08:39:08
    Temat: Re: Jaki laptop teraz kupic?
    Od: ikov <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Róznica home vs pro jest pi razy drzwi w dodatkowym oprogramowaniu. Np.
    > pro ma zdaje się dołączonego klienta obsługi na odległość. Z p. widzenia
    > użytkownika domowego, MZ nie pro nie wnosi nic istonego, ale niech mnie
    > ewentualnie poprawią Ci co regularnie używają.
    > W każdym razie z p. widzenia obsługi sprzętu to to samo.

    Taka dobra zasada - jeśli nie wiesz jaka jest różnica pomiędzy wersją
    home a pro, to najprawdopodobniej nie potrzebujesz pro. Host zdalnego
    pulpitu (a wystarczy teamviewer darmowy do użytku osobistego),
    dołączanie do domeny, hyper-v czy iss, więc funkcje nieistotne dla
    domowego użytkownika lub w wielu przypadkach, łatwe do zastąpienia przez
    zewnętrzne oprogramowanie.