  • Data: 2019-05-09 14:30:41
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur S." <A...@s...pl.> wrote in message
    news:5cd3c04c$0$528$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie pokazuje się w ogóle okienko, w którym powinny być widoczne
    > urządzenia gotowe do współpracy, a nie puste okienko, bo telefon jest
    > ukryty.

    To jest *to samo* okienko w którym widzisz nazwę SSID routera
    do którego aktualnie Twój laptop jest połączony...

    Zerknij na obrazki z tego linka:
    https://www.msftnext.com/hide-neighborhood-wifi-netw
    ork-windows-10/

    > Telefon docelowy będzie inny, chciałem sobie przypomnieć na moim
    > telefonie na ile to wtedy było skomplikowane.
    > Idziemy w kierunku modemu.

    O kuźwa, to z modemem będzie już Sajgon nie do przejścia tu na grupie.
    Daj sobie spokój, naprawdę... odpuść bo szkoda czasu i nerwów.