  • Data: 2016-10-25 21:56:29
    Temat: Re: Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-25 21:03, z wrote:
    > W mordę :-)
    > A jeśli już jestem gotów na te niedogodności to czy jakość analogowa
    > wychodząca z takich urządzeń będzie zawsze taka sama?

    Nie. Te tanie szumią. Te drogie mniej, ale za to słychać jakieś
    artefakty kompresji. Ja to odpalam na CAT CS907 czyli najwiekszym
    badziewiu pod słońcem i w najtańszej wersji za 20zł z allegro i
    szczęsliwie szumu przelotki nie słychać w szumach własnych wzmacniacza.
    Ale przyjdzie audiofil i zaraz zacznie wykrywać rezonanse fazowe w
    harmonicznych szumu niebieskiego z poświatą okarynową.