  • Data: 2018-02-13 14:54:13
    Temat: Re: Jaki prostownik?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 05:12:51 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > Ok nie doczytałem

    > Wolfa z allegro kupiłem- kurier przywiózł w "specjalnym" pudełku wyjąłem z auta
    stary aku wstawiłem do tego pudełka i kurier zabrał
    > Nowy aku wstawiłem do auta odpaliłem auto.

    Ogolnie to tak sie klient spodziewa - wsadzi nowy i odpali.
    A jak nie odpali, to bedzie mial sluszne pretensje, bo akumulatorowi
    to szkodzi.
    Tylko "czy sie sklepu chcialo chciec".

    > Do tej pory nie trzeba było doładowywać a kilka miesięcy już minęło,

    Alternator masz dobry, to nie trzeba.
    Zakladajac jednak, ze nie masz, ze do mechanika trzeba pol godziny w
    korkach i na swiatlach ... starczy, czy zabraknie ? :-)

    > auto jeździ na krótkich trasach, diesel, często gaszone i odpalane,A
    > zima nie chce mi się do garażu chować- przy minus kilkunastu stC
    > odpaliło. A i wg kompa w aucie jakaś/jakieś świece żarowe nie
    > działają.
    > Przy tych cenach aku w dupie mam jakies certolenie się z nimi,
    > doładowywanie, jakies inteligentne prostowniki itp.

    W wiekszosci wypadkow pewnie nie trzeba, bo po prostu jest naladowany.
    Ale jak sie ma trudne warunki, np trzeba dlugo krecic bo swiec sie nie
    chce naprawic ...
    Albo np kupiles nowy i nie wiadomo jak dlugo stal w sklepie.

    No i jakie certolenie, jesli masz garaz z gniazdkiem ?

    > Jak padnie przed upływem 2 lat to na gwarancję odeśle jak później to kupie nowy

    A oni ci:
    -prosze wypelnic zgloszenie, zostawic akumulator i przyjechac za 2
    tygodnie :-)

    -ble ... ble ... ble ... z winy uzytkownika. A co gorsza - moga miec
    racje.

    J.