  • Data: 2018-02-13 15:26:49
    Temat: Re: Jaki prostownik?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 lutego 2018 14:54:15 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Ogolnie to tak sie klient spodziewa - wsadzi nowy i odpali.
    > A jak nie odpali, to bedzie mial sluszne pretensje, bo akumulatorowi to szkodzi.

    W sklepie stacjonarnym na miejscu sprawdzisz dopytasz czy naładowane, w sklepie
    netowym też zapytać można

    > Alternator masz dobry, to nie trzeba.
    > Zakladajac jednak, ze nie masz, ze do mechanika trzeba pol godziny w
    > korkach i na swiatlach ... starczy, czy zabraknie ? :-)

    Do mechanika mam 300metrów od odmu i 900metrów od pracy;)
    Assistance płacę na takie przypadki
    > W wiekszosci wypadkow pewnie nie trzeba, bo po prostu jest naladowany.
    > Ale jak sie ma trudne warunki, np trzeba dlugo krecic bo >swiec sie nie chce
    naprawic ...

    Raz tej zimy się zdażyło że musiałem długo krecić
    A "naprawa" świec to może czasem kosztować tyle co 5 akumulatorów
    > No i jakie certolenie, jesli masz garaz z gniazdkiem ?
    Jak musze wyjechać o 7 to wsiadam i odpalam
    Jak nie odpali to z godzine ładowania i spóxniony będę.
    Spóźniać się nie lubię wiec wtedy taxi bym wołał czy tam żonie auto zabrał.
    > A oni ci:
    > -prosze wypelnic zgloszenie, zostawic akumulator i przyjechac za 2
    > tygodnie :-)

    Tak by pewnie było
    Mam jednak ten komfort że unieruchomione na 2 tygodnie auto to dla mnie żaden
    problem.
    Ale każdy niech patrzy wg siebie.

    > -ble ... ble ... ble ... z winy użytkownika

    To bym od ręki drugi kupił za 2 stówy(dla zasady u konkurencji) a z nimi się trochę
    poprztykał

    > A co gorsza - moga miec racje.
    Mogą
    Na razie jednak od wiosny ubiegłego roku aku działa i jeszcze sporo ponad rok
    gwarancji ma.