  • Data: 2019-07-19 10:57:31
    Temat: Re: Jaki samochód dla 2+3?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-19 o 00:02, Lisciasty pisze:
    > Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
    > 2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.
    >
    > L.

    Doblo w tej konfiguracji się spisuje dobrze. Tanie to, bezawaryjne,
    wysokie i ma całkiem pojemny bagażnik.
    Mam 2007 z silnikiem 1.9jtd
    Mogę polecić (a używam go już dobre 5 lat). Jedyne co (podobno) leci w
    tym samochodzie częściej niż w innych to czujnik położenia wału.
    Wymieniłem raz (i byłem pierwszym który go wymieniał) - więc to raczej
    urban legend.
    Mieszczą się 3 foteliki z tyłu ale wygodniejsza konfuguracja to 2 z tyłu
    i 1 z przodu (łatwiej zapinać pasy w fotelikach). Brak isofix.
    Buja się w razie potrzeby załadowany pod korek do 170 i żre przeciętnie
    6,5l (jak pałujesz >140 to 10, jak >160 to jakieś 13).
    Te silniki ponadto mają bardzo dobrą opinię - są bezawaryjne.