  • Data: 2017-09-04 20:18:47
    Temat: Re: Jaki wybrać aparat kompaktowy???
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje wszystkim za pomoc a przede wszystkim temu pierwszemu panu gdzie on... i tu
    cytat "Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego". Myślałem że skoro istniej
    takie forum to można liczyć na konkretne pytania i odpowiedzi.

    Jeżeli będzie chciał ktoś pomóc w wyborze aparatu to proszę o konkretne pytania albo
    propozycję. Aparat ma służyć do codziennego użytku (nie będzie wykorzystywany w jakiś
    ekstremalnych warunkach). Ma mi posłużyć na robienie zdjęć rodzince na co dzień i
    ewentualnie na jakieś wypady górskie, wakacje.