    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki zasilacz do taśm LED (IP, firma)
    Date: Tue, 19 May 2015 07:42:49 +0200

    W dniu 2015-05-18 o 14:08, ToMasz pisze:
    > ja mam zwykły zasilacz 12v 1.6a wbudowany we wtyczkę. jak trzeba to
    > wtykam, jak nie to "dynda" na kablu. wiem że nieeleganckie, ale działa,
    > pomimo ze jest bezpośrednio nad zlewem. Tak więc cobyś nie kupił -
    > będzie działać
    >
    > ToMasz
    >
    > PS ja zapłaciłem chyba 10zł + przesyłka

    Na dłuższą metę niewygodne.
    Poza tym tanie zasilacze są do bani. Z tych tanich jeden wyraźnie się
    grzeje również przy pracy bez obciążenia, drugi po małym wewnętrznym
    wybuchu przestał działać, a trzeci - od providera internetu, zasilacz
    anteny został przyłapany na dymieniu na szczęście akurat, gdy siedziałem
    przy kompie. Kolega za to po powrocie do domu zastał czarną ścianę po
    spaleniu także taniego zasilacza uniwersalnego. Wszystkie które opisałem
    to impulsowe.

    --
    Michał