    Subject: Re: Jakie radio po raz n-ty
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Mon, 6 Aug 2018 17:25:06 +0200

    W dniu 2018-08-06 o 15:23, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    nie zdejmowany (więc ryzyko mechanicznego uszkodzenia przy np. upuszczeniu odpada) -
    ale jak widzę czytając teraz różne fora - dopadła go popularna w Sony przypadłość: co
    jakiś czas podczas jazdy wyłącza się i restartuje się wracając do seryjnych ustawień.
    Problem zaczął występować niedawno, radio ma prawie 4 lata i długi czas wszystko było
    OK.

    zazwyczaj zwarcia robią jakieś przyciski przy wciskaniu - u mnie resetuje się
    samoczynnie... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak temu zaradzić - pobawiłbym się w
    rozkręcanie itp... ale w ciemno nie chce mi się rozbierać radia, nie mam wiedzy, żeby
    szukać usterki.

    sumie z opisów nie wynikają między nimi jakiekolwiek różnice poza cyfrą w nazwie i w
    cenie)

    .html?spm=a2g17.search0104.0.0.3a9a5e2fEd8DFi&initia
    tive_id=SB_20180806050414&site=pol&groupsort=1&SortT
    ype=price_asc&SearchText=car+radio+1din&needQuery=n

    > Nie chcę kupować chińszczyzny z aliexpress. Ani chińszczyzny z alibaby sprzedawanej
    3x drożej na allegro. Mam świadomość, gdzie jest WSZYSTKO produkowane, i że firmowy
    znaczek nie gwarantuje w 100% jakości i bezawaryjności (vide moje Sony) - ale tak już
    mam ;-)

    Skoro nie chcesz chińszczyzny, nie chcesz Sony, Kenwooda, Clariona, i
    Alpine to czy wiesz, czego chcesz?
    Może kup oryginalne radio, jakie było w tym aucie? Będziesz miał markowe...
    T.