  • Data: 2015-03-27 22:57:09
    Temat: Re: Jakie wiarygodne testy opon
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Yogi(n)" wrote in message
    news:5513d2c2$0$2198$65785112@news.neostrada.pl...

    > Micheliny wytrzymały ok 70 tys. najdłużej zaś jeździłem na goodyearach
    > (110 tys.) ale na wodzie były fatalne. Micheliny to taki dobry kompromis,
    > ale niestety nie podam Ci konkretnego modelu, bo po prostu nie pamiętam.

    Tyle, że modele są bardzo istotne. Swego czasu jeździłem po kolei na 3
    kolejnych generacjach opony letniej Goodyeara z tej samej półki i najlepsza
    była druga generacja, a trzecia beznadziejna.
    Również, jak autor wątku nie polecam Rainexpertów - pomijając przeciętne
    zachowanie na mokrym, to są głośne, ale to do przeżycia. Natomiast to, że
    tylne opony wyząbkowały w drugim sezonie używania, a przednie sie po prostu
    pokrzywiły - dla mnie te opony dyskwalifikuje. Dodam, że mam 2 takie same
    samochody i zmieniłem na nich 4 komplety opon - takie problemy wystąpiły
    jedynie z Rainexpertami, więc nie jest to wina samochodu.

    --
    Axel