    From: zil0g <z...@m...prl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakiej firmy uzwany ultrabook???
    Date: Mon, 25 Aug 2014 21:46:06 +0200

    *Jaskiniowiec* wdusil[a] knefle:

    >Tylko tych serii Lenovo trochę ma. Z resztą, 4,5k ze stacją to raczej
    >przeciętny sprzęt jak na klasę ultrabook ;) Sama stacja często potrafi
    >kosztować kilkaset $.
    >Żeby nie było, żem jakiś fanatyk Lenovo. Każdy producent ma swoje plusy
    >i minusy. Każdy zaliczył jakąś wtopę. Każdy wypuścił kilka felernych
    >sztuk... ;)

    Tak wiadomo, tylko wydajac taka kase oczekiwalbym czegos zauwazalnie
    lepszego porownujac z jakims modelem za ~1500. Powaznych i uzytkowych
    dyskwalifikujacych wad jest wiecej, jak chociazby przenosny zasilacz
    ktory umozliwia tylko podtrzymanie i prace tabletu bez ladowania bateri.
    Marketoidzi lenovo staneli na wysokosci zadania, dodajac do niego najtanszy
    trojfazowy kabel USB o hiperdlugosci 80cm, w odkurzaczach montuja
    elastyczniejsze. Uzytkowanie tabletu z wpietym oryginalnym kablem jest
    rownoznaczne z uszkodzeniem zlacza. Serwis na 128% odmowilby naprawy
    gwarancyjnej, uzasadniajac to uszkodzeniem z winy juzera.
    Do tego procek, jakis 2 rdzieniowy atom. Komfort pracy porownywalny
    jak na P1 z win95 i 8MB RAMU. Tablety czesto losowo zwisaly, co skutkowalo
    sugestia przywrocenia i naprawy systemu. U osob ktore go uzytkowaly, komunikat
    wydawal sie logiczny i sensowny, po jego wybraniu wszelkie ustawienia systemu
    i oprogramowania szly sie jebac. Bios nie mial mozliwosci ustawienia botowania
    z innego napedu niz wbudowany dysk co uniemozliwialo stworzenie obrazu.
    Wiec wszelkie ustawienia trzeba bylo przywracac z palca.
    Aktualizacje do windy8, sterowniki i bios ze strony lenowo, byly instalowane
    odrazu po ich pojawieniu sie. Ale w zaden sposob nie poprawilo to stabilnosci.
    Nawet podlaczanie oryginalnej klawiery po BT bylo nie lada wyzwaniem
    i juz po kilku min. skutkowalo generowaniem roznych wyrazow na p, k, h, j itp...
    Trudno mi wskazac porownywalnie gowniane i niedopracowane urzadzenie z ktorym
    mialem do czynienia za taka kase. No i serwis, tej samej klasy co urzadzenia :)

    >To może Apple? :P Wszakże jest to emejzing hardware, które nie ma prawa
    >się popsuć i ponoć jest najcudniejsze we wszechświecie ;)

    W sumie ostatnio nie tylko kobiety lubia pokazywac sie z puderniczkami :>