  • Data: 2016-07-23 00:04:13
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 13:12:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Facet tylko z urody.
    > Spytaj go, czy tramwaj ma silnik :-)
    >
    > Ogolnie po zlaniu paliwa i nalaniu benzyny powinno byc dobrze. Moze
    > byc sens przeplukac uklad paroma litrami benzyny.
    >
    > Ale czy przy okazji nie zniszczyly sie jakies katalizatory, sondy to
    > we wspolczesnym silniku glowy nie dam.
    >
    > Bo dziura w tloku od niskiej liczby oktanowej to chyba nie grozi ...
    > przez pare kilometrow.

    https://www.youtube.com/watch?v=GL9-i9tcESU

    Co do wmawiania, to jak mechanik ma gadane to wmówi wszystko każdemu... kto
    się nie zna.

    Znajomemu samochód nagle zgasł, po zaholowaniu do ASO, podłączyli komputer
    i powiedzieli że silnik do wymiany i że to 12000zł.
    Ja tam się jeszcze wstrzymam nim sam to zobaczę, bo może faktycznie
    diagnoza prawdziwa, ale wstępnie powątpiewem.