    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <qbohi1$oae$1@news.mixmin.net> <qboiov$t4q$1@node2.news.atman.pl>
    <qbp0kr$pn9$1@news.mixmin.net> <qbp5j9$ei3$2@node2.news.atman.pl>
    <5ce01fb1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbvkup$dnm$1@news.mixmin.net>
    <5ce37b2e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qc03t6$cjr$1@news.mixmin.net>
    <5ce41c44$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce43275$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce4346b$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce44c62$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce4d37b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce5464b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce58a89$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce595cb$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce61d93$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce674d9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce6ca7c$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jazda na suwak i kultura.
    Date: Fri, 24 May 2019 10:50:57 +0200

    dyskusyjnych:5ce6ca7c$0$534$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.05.2019 o 12:22, J.F. pisze:

    >Jeśli wrzucenie kierunku nazywasz "domaganiem się".

    Ja nie pisze o migaczu, tylko o postawie.
    Ominales 10 km kolejki, a teraz chcesz, zeby cie wpuscili :-)

    A jak cie nie wpuszcza, to bedziesz smecil, ze u nas w Warszawie to

    >Więc będzie dalej szybszy;)

    No nie, lewy bedzie szybszy, bo tam sie dwa pasy nie łączą.

    >Więc uściślijmy - jest zakaz korzystania z prawego pasa chyba że na
    >następnym skryzowaniu skręcasz w prawo? Inaczej mnie uczyli;)

    Alez skad. Ale jak widzisz kolejke na lewym i srodkowym ... to co,
    prawym ?

    >Ale jeszcze raz napiszę - tam nie ma problemu że ktoś cię nie
    >wpuszcza. Widać my w warszawie naprawdę inaczej jeździmy i dlatego
    >nie możemy się dogadać - tam się po prostu jedzie trzema pasami -
    >raczej nikt tego nie postrzega jako cwaniactwo. Jakby postrzegali to
    >raczej by nie wpuszczali.

    Bo jak kolejka na 3 pasach stoi, to gdzie tu cwaniactwo.

    Tylko ze ... czy to dobrze, ze blokujecie 3 pasy, i tych co skrecaja w
    prawo.
    Widac sprawiedliwosc spoleczna musi byc :-)

    Ewentualnie piszesz o sytuacji, gdy ta kolejka nie stoi, ale calkiem
    zwawo jedzie ... to jeszcze inny uklad.

    >Jeszcze nigfy nie dojechałem do ciągłej, kiedy chciałem zmienić pas.
    >I wcale nie musiałem wymuszać.

    >EOT. Po wydaje mi się, ze żeczywiście w warszawie się po prostu
    >specyficznie jeździ.

    Albo o innej sytuacji piszemy.

    Ale ... czemu nie dojechales do ciaglej ?
    Sam sie poczuwasz do obowiazku wczesniejszego wjechania w kolejke,
    ... tylko kiedy - niedaleko przed ciagla, przy znaku o kierunku pasow,
    czy jeszcze wczesniej ?

    J.