    Subject: Re: Jazda na suwak i kultura.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5ce58a89$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce595cb$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce61d93$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce674d9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce6ca7c$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce7b0de$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce8115c$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce81c7c$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce82d31$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <1r6ybyodj562o.1q5h406i99wy2$.dlg@40tude.net>
    <5ced444f$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cef19fe$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 30 May 2019 06:45:09 +0200

    W dniu 30.05.2019 o 01:45, J.F. pisze:

    > Ale do filmu wystarczy.

    Ale po pierwsze nie mam kamery na moto, po drugie to filmik zupełnie bez
    sensu bo moto się po prostu mieści między pasami, więc nikt nie będzie
    go wpuszczał.

    > No ale zaraz - to w koncu prawy pas jest szybszy, czy ten motocyklowy
    > 2.5 jest szybszy ?

    Motocyklowy jest zawsze najszybszy - tylko niewyznaczony;)

    > Ledwo. Na przyszlosc powinien jechac wolniej :-)

    Też racja.

    > Duzo rejestracji CG ... Grudziadz ?
    >
    > Czy przez Grudziadz nie wiodl kiedys ulubiony tranzyt warszawiakow ? :-)

    A niby dokąd? Z punktu widzenia warszawy Grudziądz był do czasu oddania
    A1 na zadupiu. A po oddaniu A1 to po prostu tabliczka nad jezdnią. W
    Grudziądzu byłem dwa razy bo ładne spichrze mają - ale ja się lubie
    bujać po bocznych drogach i zwiedzać. Statystyczny warszawiak pewnie nie
    był tam ani razu.

    Shrek