eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJedziemy dalej - jaką ładowarkę do różnych innych akumulatorów. › Re: Jedziemy dalej - jaką ładowarkę do różnych innych akumulatorów.
    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jedziemy dalej - jaką ładowarkę do różnych innych akumulatorów.
    Date: Sat, 3 Oct 2015 14:24:28 +0100

    Adam pisze:

    > Nie przesadzaj. Jest na temat i zgodnie z rzeczywistością.
    > Do Eneuela mu jeszcze duuuużo brakuje ;)

    Jak wspomniałem - ja wymiękłem, nie wiem co jest po 1-szym akapicie.

    > Przy okazji:
    > Mam ładowarkę do akumulatorów samochodowych 12V, która ładuje "dziwnym"
    > algorytmem, dając nawet (wg opisu) impulsy szpilkowe o dość dużym
    > napięciu. Ma też algorytmy do reanimacji ledwo dychających akumulatorów
    > - i rzeczywiście, udało mi się już coś przywrócić do życia. Trwa to
    > czasami kilkadziesiąt godzin, ale wygląda, że działa.

    Z cyklu dziwnych algorytmów zwracam uwagę na imax B6, stara ładowarka
    która mi się spaliła, program rozładowania kończyła po osiągnięciu 3V na
    celę przy ustawionym prądzie rozładowania, nowa zmniejsza prąd
    prawdopodobnie do 1/10 (nie mierzyłem) ustawionego utrzymując owe 3V.
    Późniejsza próba ładowania takiego ogniwa nie startuje, komunikat zbyt
    niskiego napięcia ogniwa. Ponadto znikła funkcja cyklu D>C dla litówek.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html