  • 21. Data: 2002-06-26 07:54:43
    Temat: Re: Jest Neo +
    Od: Artur <s...@w...pl>

    On Mon, 24 Jun 2002 21:08:36 +0000 (UTC), "Tadeusz"
    <t...@w...poczta.onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    >niej
    >
    >No coz- ja nie mam nigdy problemow bo mam centrale bardzo nowoczesna- w
    >samym centrum miasta.

    Co za bzdura... mieszkam w samym centrum warszawy i powiedzili mi
    zebym zglosil sie najwczesniej w 3 kwartale.

    Arti

  • 22. Data: 2002-06-26 10:02:44
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl>

    Michal M. wrote:

    > Hmmm sorki Tom, ale chyba moło znasz K66. Do K66 były instalowane rejestry
    > elektroniczne obsługujące wybieramie i tonowe i dekadowe.

    Erm... hmmm... A daj przykład chodzacej takowej :) Chetnie sobie
    posłucham :)

    FUT pl.misc.telefonia

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 23. Data: 2002-06-26 10:02:48
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl>

    Jackobi wrote:

    > Ale do centrali musi byc doprowadzony lacze Polpaku badz byc tam wezel.

    Tak, co nie zmienia faktu, ze usługi są centrala independent ;)

  • 24. Data: 2002-07-02 14:19:56
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Wektor wrote:

    > Dzis bylem w BOKu (Katowice) i dowiedzialem sie ze Neo + bedzie napewno od 1
    > lipca. Nie wszystkie BOKi o tym juz wiedza. Wystarczy zlozyc wniosek o neo
    > 256 a po 1 lipca zainstalowana zostanie neo 512 za 79zł. Abonament 212zł.
    > Dotyczy to równierz posiadaczy SDI.

    No i gdzie ta Neostrada+? Posiadam sobie Neo 256 od paru miesięcy i wiele
    się nie zmieniło. Na stronie też nie. Mam składać odrębne podanie?

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX. We
    don't believe this to be a coincidence.
    -- Jeremy S. Anderson "

  • 25. Data: 2002-07-02 15:50:54
    Od: "Moon" <r...@p...onet.pl>

    > No i gdzie ta Neostrada+? Posiadam sobie Neo 256 od paru miesięcy i wiele
    > się nie zmieniło. Na stronie też nie. Mam składać odrębne podanie?

    ano !!!