  • Data: 2019-04-25 12:55:44
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > To kup dobry trafo, a nie "kuciaka siodkokaśni", nie chcę, aby mi radio
    > zakłócało, wybieram trafo, ale nie chińską chujówkę, tylko porządne, z
    > odizolowanymi uzwojeniami.

    Ta impulsówka nie zakłóca mi radia -- choć wziąłem markową nie ze względu
    na zakłócenia a na ryzyko porażenia.

    Izolacja uzwojeń to podstawa, nikt nie chce żeby dzieliła go od porażenia
    jedynie cienka emalia.

    > Przetwornica wygodniejsza, ale mi DX-a siedzącego w tle w szumach zdusi.

    Ale ja nie robię na Atari DX-ów :)

    > Do Ataryny nie będę raczej kombinować z przetwornicą, chyba, że będzie mało
    > siejąca.

    Przetwornice są dziś tańsze niż klasyczne transformatory sieciowe. Też
    mają przecież transformatory, ale pracujące na wyższych częstotliwościach
    i dzięki temu mniejsze i tańsze.