  • 51. Data: 2012-07-18 09:12:09
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 08:58, Marcin N pisze:

    > A jak powinien wyglądać prawdziwy facet?

    http://1.bp.blogspot.com/_uCXIyogE66E/TKoRW-pdALI/AA
    AAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 52. Data: 2012-07-18 09:16:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-18, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > http://1.bp.blogspot.com/_uCXIyogE66E/TKoRW-pdALI/AA
    AAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

    To Ty?? Kurcze, inaczej sobie Ciebie wyobrazalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2012-07-18 09:19:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 09:16, AZ pisze:

    AAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

    > To Ty?? Kurcze, inaczej sobie Ciebie wyobrazalem.

    Nie, to wujek Staszek motocyklista z dziada pradziada.

  • 54. Data: 2012-07-18 10:41:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-17 23:36, Kuczu pisze:

    > Jaka grupa taki szejk ;)

    ROTFL
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 55. Data: 2012-07-18 10:42:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

    > To Ty?? Kurcze, inaczej sobie Ciebie wyobrazalem.

    Nie no, Kuczowi jeszcze trochę brakuje, zwłaszcza z przodu.

  • 56. Data: 2012-07-18 10:43:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Magic napisał(a):

    > Nie no, Kuczowi jeszcze trochę brakuje, zwłaszcza z przodu.

    Malego ma?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 57. Data: 2012-07-18 17:25:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

    > Malego ma?

    Lagi ostatnio skrócił.

  • 58. Data: 2012-07-18 18:05:41
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup

    > Nudnym jak niedzielny schabowy.

    Powiedzial wlasciciel skutera;)

    A tak powaznie - nie wiedziales, ze Twoj skuter nazywa sie FireFox?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 59. Data: 2012-07-18 18:06:26
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Rzekl gosc ktory lata na skuterku :-)

    O! Nie skonczylem czytac calego watku, a napisalem to samo;)

  • 60. Data: 2012-07-18 18:08:34
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

    Zawsze mnie zastanawialo po co osobom, ktore akurat w tym momencie nie
    uprawaja sportu, frotka na nadgarstku. Teraz juz sie domyslam - zeby
    rownomiernie samoopalacz rozetrzec po twarzy.

    Zgadlem? Co wygralem?