    From: "Adamek" <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeździmy za szybko !
    Date: Sat, 5 Nov 2016 10:40:25 +0100

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:581d0253$0$5141$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niech wreszcie przestaną ukrywać te wypadki spowodowane przez
    > niedostosowanie prędkości i zbyt szybką jazdę.
    > Czy realizatorzy programów typu "Drogówka" dostali zakaz prezentowania
    > tych tak bardzo częstych wypadków? W żadnym nie widziałem wypadku
    > spowodowanego przez nadmierną prędkość. Gdyby naprawdę takowe były, to
    > przypuszczam, że wreszcie ktoś by jakiś pokazał.
    > No bo chyba nikt nie przypuszcza, że policja może
    > kłamać, prawda?
    > --
    > Akarm

    Dziwne, nie widziałeś w telewizji tego złomu powypadkowego,
    tego złomu w którym trudno rozpoznać że to był samochód ?
    Jadąc z dopuszczalną prędkością trudno jest tak zdeformować
    samochód - wykluczam przypadki zderzenia z pociągiem
    i przypadki awarii mechanizmu pojazdu.

    Sadzisz, że szef zachodniopomorskiej drogówki kłamie ?