  • Data: 2014-12-21 11:55:21
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Może zacznij używać słów których rozumiesz.
    > Np. "bodaj".
    > Może wtedy będziesz rozumiany dokładnie tak jak zamierzasz.

    A co ci sie w tym slowie i jego użyciu nie podoba?
    Napisałem "bodaj", bo byłem zmęczony i nie chciało mi się dokładnie myśleć
    i przypominać, kiedy to było, przed "bodaj" dałem przecinek - coż więcej
    mógłbym uczynić aby tekst był dla ciebie bardziej zrozumiały?
    Skąd wątpliwości?

    A mozna było po prostu powiedzieć, że się skojarzyło inną sytuację i
    przeprosić za sugestię "że źle słyszałem"...