  • Data: 2014-12-21 12:59:24
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Właśnie o to chodzi.
    > W związku z tą wątpliwością miałem prawo (tak jak Ty) podejrzewać, że
    > mówisz o dniu poprzednim i słynnym ekstremalnym korku, nieprawdaż?

    Mogłes dopytać, zwłaszcza, ze rozmawialismy o zjezdzaniu z A2 na S5 i potem
    na 92 a w piątek na taki zjazd nie bło szans, bo zjazd był zablokowany.
    Zresztą w piątek to na nic nie było szans, bo w ktoryms momencie A2 stała
    od zjazdu na S5 do Komornik...
    Ale mozna oczywiscie od razu zarzucic niezrozumienie sytuacji,
    niezrozumienie słowa etc...

    > Jeśli mówiłeś jednak o sobocie, a nie piątku, to jasna sprawa, że
    > musiało chodzić o inną sytuację.

    Tak, mówiłem o sobocie.
    I przyznasz, ze kilometrowy korek na bramkach powoduje zjazd z A2 nie dla
    oszczednosci kasy a tylko i wyłącznie dla oszczednosci czasu.
    Inaczej mało kto by zjezdzał, zwłaszcza z tirmanów.

    Swoją szosą te korki na bramkach są dla mnie skandalem, zwłaszcza, na
    naszych bramkach gdzie płaci sie za wjazd.
    Niestety, jeżeli bramki się nie wyrabiają i trzeba czekać wiecej niż 2-3
    minuty to niestety - trzeba otworzyć na chwile braki i korek rozładować -
    normalne ryzyko prowadzonej DG.