eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości) › Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
    r-mail
    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Date: Mon, 22 Dec 2014 22:58:29 +0100 (CET)
    Organization: Falcon
    Lines: 47
    Message-ID: <s...@m...org>
    References: <m6v21j$68v$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m6vi4i$pdb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m71plf$77r$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m727bi$mmi$1@node1.news.atman.pl>
    <5494a901$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1l7o3w5mqr3fp$.c01fum1atynd.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <m79j5i$qi7$1@node1.news.atman.pl>
    <8wybsee8g0a6.1mgc1yjlqxn6a$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Reply-To: WildS f...@n...pl
    NNTP-Posting-Host: makigai.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1419285509 3012 91.193.12.130 (22 Dec 2014 21:58:29
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@p...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Dec 2014 21:58:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552900
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-12-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >> Jeszcze ciekawszy przyklad do Przezmierowo, 60km lub 84 .. no ale co -
    >> mowisz zeby odgornie tym timanom nakazac, niech omijaja i placa ?
    > Oczywiście ze ruch omijający Poznań, ruch tranzytowy powinien być wywalany
    > na obwodnice.
    > Po to są!
    > Trzeba to tylko robić mądrze.

    W PL jedynym miastem, które w tej chwili mogę sobie przypomnieć gdzie
    jest zakaz tranzytu, jest Warszawa i jest to tam zrobione do bani. Przy
    okazji Wawa buduje sobie obwodnicę, na której tez jest zakaz tranzytu a
    faktyczną "obwodnicą" są drogi krajowe 50 i 60-tki. Mieszkańcy miast po
    drodze są na pewno zachwyceni.

    Natomiast nie rozumiem kompletnie dlaczego w innych miastach wprowadza
    się godzinowe zakazy tonażowe zamiast zakazów tranzytu. Taki Wrocław ma
    teraz tyle zakazów, że można do niego wjechać chyba przez 4 godziny w
    ciągu doby. Inne miasta takie jak np. Toruń, mają jeszcze inne godziny
    zakazów. Każde z tych miast ma osobne zasady wydawania pozwoleń na
    wjazdy docelowe. Tak kuriozalne jak np. występowanie o pozwolenie na
    kontkreną dostawę gdzie urząd ma ileśtam dni na wydanie kwitka. W 3 dni
    to ze Szkocji można towar dowieźć a dzień wcześniej nawet nie wiedzieć,
    że się taki fracht będzie miało.

    Obecne zakazy są niespójne i kompletnie nieprzystające do realiów
    transportu.

    Nie można po prostu dać zakazu tranzytu przez całą dobę w przypadku gdy
    miasto posiada obwodnicę oraz zakazu tranzytu godzinowego jeśli nie a
    zachodzi potrzeba ograniczenia ilości aut w pewnych godzinach? Docelowe
    wjazdy powinny byc mozliwe całą dobę albo chociaż cały dzień. A nie -
    wszyscy razem ruszają na miasto.

    W takich niemczech jest to bardziej spójne. Niektóre miasta mają po
    prostu zakaz tranzytu dla tirów ew. łączony z zakazem godzinowym w
    godzinach 22-6 rano w celu ograniczenia hałasu.

    A co robią w PL? Po S8 z okazji mostu grota tiry mogą jeździć właśnie
    pomiędzy 22 a 6 rano. Żeby za cicho nie było w nocy. A na każde inne
    miasto z zakazami trzeba mieć rozpiskę godzin.




    --
    WildS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: