eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości) › Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <m6v21j$68v$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m6vi4i$pdb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m71plf$77r$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m727bi$mmi$1@node1.news.atman.pl>
    <5494a901$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1l7o3w5mqr3fp$.c01fum1atynd.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <m79j5i$qi7$1@node1.news.atman.pl>
    <8wybsee8g0a6.1mgc1yjlqxn6a$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@m...org>
    Date: Tue, 23 Dec 2014 01:14:45 +0100
    Message-ID: <1o1lgeqes9sk1$.up6ih5qvrkir$.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1419293685 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2640 82.143.187.50:58989
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552905
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 22 Dec 2014 22:58:29 +0100 (CET), WildS napisał(a):
    > Natomiast nie rozumiem kompletnie dlaczego w innych miastach wprowadza
    > się godzinowe zakazy tonażowe zamiast zakazów tranzytu. Taki Wrocław ma
    > teraz tyle zakazów, że można do niego wjechać chyba przez 4 godziny w
    > ciągu doby.

    Wroclaw ma teraz obwodnice, wiec zakaz tranzytu by niewiele dal.

    A chodzi rzekomo o odkorkowanie miasta, tzn niby jak nie bedzie tirow,
    to korki sie zmniejsza.

    > Nie można po prostu dać zakazu tranzytu przez całą dobę w przypadku gdy
    > miasto posiada obwodnicę oraz zakazu tranzytu godzinowego jeśli nie a
    > zachodzi potrzeba ograniczenia ilości aut w pewnych godzinach? Docelowe
    > wjazdy powinny byc mozliwe całą dobę albo chociaż cały dzień. A nie -
    > wszyscy razem ruszają na miasto.

    No fakt, jak kiedys wpuscili o 19-tej, to byl niezly korek.

    > W takich niemczech jest to bardziej spójne. Niektóre miasta mają po
    > prostu zakaz tranzytu dla tirów ew. łączony z zakazem godzinowym w
    > godzinach 22-6 rano w celu ograniczenia hałasu.

    Tylko ze o 6 to ruszaja tez miejscowi. Od 10 - prosze bardzo.

    We wroclawiu zakazali tez wjazdu tirow do szeroko rozumianego centrum,
    to i halas mniej przeszkadza.

    > A co robią w PL? Po S8 z okazji mostu grota tiry mogą jeździć właśnie
    > pomiędzy 22 a 6 rano. Żeby za cicho nie było w nocy. A na każde inne
    > miasto z zakazami trzeba mieć rozpiskę godzin.

    A te godziny to gdzie oglaszane ?
    Bo przeciez mozna miec ciezarowke w miescie, nigdy nie ogladac znakow
    na rogatkach ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: