  • 1. Data: 2012-08-20 02:49:11
    Temat: KTO MA PIERWSZEŃSTWO ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Z cyklu : kto ma pierwszeństwo ...

    Pomijam charakter strony, i w "ciemno" zakładam, że taki znak
    istnieje ... sorry, ale mimo mojej kreatywności nie ogarniam.
    Jeśli tam nie ma przejazdu kolejowego/tramwajowego to nie
    dźwigam znaku:

    http://i3.zombiak.pl/2012/08/odbyt13453155565972.jpg

    Jeśli ci na głównej mają zaliczyć STOP, to co mają zrobić ci na
    podporządkowanej ? Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-08-20 06:51:54
    Temat: Re: KTO MA PIERWSZEŃSTWO ?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Jeśli ci na głównej mają zaliczyć STOP, to co mają zrobić ci na
    > podporządkowanej ? Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???
    W tej piosence jest chyba odpowiedz i ten zestaw znaków też.
    http://www.wgrane.pl/d30350bc7bd99734b933b1dc199ed84
    6
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-08-20 07:08:22
    Od: HoMMeR <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    > Z cyklu : kto ma pierwszeństwo ...
    >
    > Pomijam charakter strony, i w "ciemno" zakładam, że taki znak istnieje
    > ... sorry, ale mimo mojej kreatywności nie ogarniam.

    Prawa odnoga drogi z pierwszeństwem jest jednokierunkowa? STOP z uwagi
    na bardzo słabą widoczność spowodowaną budynkiem na rogu? Dla mnie
    całkiem rozsądne.

  • 4. Data: 2012-08-20 07:17:25
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > ... sorry, ale mimo mojej kreatywności nie ogarniam.

    Czego?

    > Jeśli ci na głównej mają zaliczyć STOP, to co mają zrobić ci na
    > podporządkowanej ? Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???

    Pewnie też mają swoje stopy.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-20 07:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 02:49:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > istnieje ... sorry, ale mimo mojej kreatywności nie ogarniam.
    > Jeśli tam nie ma przejazdu kolejowego/tramwajowego to nie

    Normalny - z prawej jest jednokierunkowa glowna i skreca w lewo.

    > Jeśli ci na głównej mają zaliczyć STOP, to co mają zrobić ci na
    > podporządkowanej ? Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???

    Tez maja Stop ? Ci z lewej moze niekoniecznie, bo np maja lepszy widok na
    sytuacje i nie trzeba :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-08-20 11:18:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Monday, August 20, 2012, 2:49:11 AM, you wrote:

> [...]
    > Jeśli ci na głównej mają zaliczyć STOP, to co mają zrobić ci na
    > podporządkowanej ? Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???

    Maja ustąpić. A tu zapewne chodzi o to, że jadacy spod tego znaku
    prosto wjeżdżali na skrzyżowanie prosto pod pojazdy jadące z prawej.

    Sam się 15 lat temu tak wpieprzyłem w betoniarkę, radośnie jadąc
    główną na wprost na podobnym skrzyżowaniu ale inaczej oznaczonym - nie
    zauważyłem tabliczki pod znakiem :( I nie byłem tam ani pierwszy ani
    ostatni, który tak zrobił.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-08-20 11:21:15
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

> [...]
    > na wprost na podobnym skrzyżowaniu ale inaczej oznaczonym - nie
    > zauważyłem tabliczki pod znakiem :( I nie byłem tam ani pierwszy ani

    To wtedy dokonałeś tego słynnego crash-testu Poldożera?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-08-20 13:40:46
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > jadąc
    > główną na wprost na podobnym skrzyżowaniu ale inaczej

    To znaczy że nie jechałeś główną, a ZJEŻDŻAŁEŚ z głównej
    ;-)))). A to poważna różnica :-)).

  • 9. Data: 2012-08-20 14:08:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > Jeśli ci na głównej mają zaliczyć STOP, to co mają zrobić ci na
    > podporządkowanej ? Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???

    Ale co w tym niezrozumiałego?
    Droga z prawej jest jednokierunkowa i ma pierwszeństwo przejazdu. Skoro
    jest z prawej, to wyjeżdżając trzeba ustąpić pierwszeństwa tym, którzy nią
    nadjeżdżają. No i oczywiście nie można w niuą skręcić.

    Cóz dziwnego?

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2012-08-20 14:20:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > jest z prawej, to wyjeżdżając trzeba ustąpić pierwszeństwa tym, którzy nią
    > nadjeżdżają. No i oczywiście nie można w niuą skręcić.

    Nadmiar znaków. Jeśli droga po prawo jest jednokierunkowa, i z
    niej coś nadjeżdża, a my chcemy w lewo lub na wprost, to STOP
    jest zbędny. Dziwić się potem, że naród nie patrzy na znaki, jak
    znaków stawiamy NA POTĘGĘ. Nie jestem jakimś globtroterem, ale
    patrzając na oznakowanie w innych krajach odnoszę wrażenie, że
    nie mają nadwyżki firmy produkujące znaki.
    Wystarczyłby znak z informacją jak przebiega pierwszeństwo +
    nakaz jazdy na wprost lub w lewo. A tak, mamy Znak ZAKAZU, znak
    o pierwszeństwie, stop i św krzysztofa ;)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90