eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce › Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Date: Tue, 15 Jun 2010 23:24:49 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 01:09:48 +0200, osobnik zwany Jakub
    Witkowski wystukał:

    > A dla mnie burakiem jest ten, kto innym czyni źle: utrudnia, blokuje,
    > stwarza niebezpieczeństwo, wpycha się ciasno przed itp. Tu nic podobnego
    > nie miało miejsca, a przynajmniej nic takiego nie wynika z opisu
    > sytuacji. Pojechał ze złego pasa, tyle. Wg opisu manewr nie miało to
    > absolutnie żadnego znaczenia dla ruchu innych pojazdów, w tym owego
    > stojącego busa. To gdzie to buractwo?

    widzisz, widzę takich cwaniaków coziennie. udają, że nie omijają korka,
    nie wpychają się na chama itp. ale oni nie są burakami, oni są mądrzejsi
    od innych

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?