    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5b3baab7$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3c0b86$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3c717d$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3d6c81$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 5 Jul 2018 10:27:13 +0200

    Ktoś, kto się podpisuje "LordBluzg" już wcześniej o tym napisał :)

> [...]
    > akumulatora, bo pomimo że nie pójdzie tam więcej niż 14,5 to wyłażą
    > takie cuda na oscyloskopie że chwila i komputer moze być ubity.
    > Akumulator pełni tutaj rolę filtru, który łyka te dzikie przebiegi :)
    > Ktoś w tym wątku wspominał, że akumulator mu padł (przerwa) i silnik
    > nie chciał odpalić a później trzeba było dziubać. Często komputer
    > totalnie "głupieje" jak nie ma sprawnego akumulatora, nim padnie na
    > amenT. Są co prawda obwody stabilizacji napięcia, kondensatory
    > filtrujące itp...ale często to nie wystarczy aby stłumić dzikie

    Jest to oczywista oczywistość i nie widzę potrzeby, aby powtarzać to w
    kółko jak mantrę :)

    > To niech się nią wykażą w dyskusji, zamiast mielić puste słowa, bez
    > uzasadnienia.

    Wykazałem się, bo dałem prawidłową poradę - jak należy odpalać auto z w
    pełni sprawnym oraz mocno wyeksploatowanym akumulatorem. Później
    wytłumaczyłem o jakie przeciążenie alternatora chodzi, a ty od razu
    pierwsza odpowiedź w stosunku do mnie, użyłeś wulgaryzmów ad personam.

    oto cytaty twojej pierwszej wypowiedzi pod moim adresem:

    > Mogę Ci opisać cały przebieg doświadczenia...debilu :)

    > Jprd co za jełop!
    > Jesteś z PiSu?

    Ani ci wcześniej nie ubliżyłem, a jak później zrozumiałeś moje intencje
    oraz moje wypowiedzi to mi przyznałeś rację, a przecież od początku
    piszę to samo. Tyle, że na końcu dość mocno się rozpisałem ze
    szczegółami, bo nie byłeś w stanie wcześniej zrozumieć tego o czym piszę.
    Jak więc widać to nie ja "mieliłem puste słowa bez uzasadnienia" lecz ty.

    > Bzdura. Znam swoją wartość i wartość swoich rodziców. Jak ktoś próbuje
    > mi pojechać, to czuję się jak obserwator w czołgu, gdzie napierdalajo
    > mnie komary czy ktoś sypie żwirek na megapancerz, myśląc że mnie
    > zajebie :D. Czysta beka z takiego oprawcy :D Jem czipsy i pierdzę przy
    > sikaniu.

    "Pluj świni w twarz, a ona ci powie, że deszcz pada" :)

    > Skoro nie miałeś merytorycznych argumentów od poczatku, to zostałeś
    > potraktowany jak dupotruj :)

    Dziwne, że w końcu zrozumiałeś moje argumenty i się z nimi zgadzasz.
    Jesteś niekonsekwentny.
    Ja ci wytłumaczę. Po prostu jesteś zwykłym chamskim bucem.
    Przemyśl to sobie, bo wedle powiedzenia "niedaleko pada jabłko od
    jabłoni", swoim zachowaniem świadczysz tylko o swoim wychowaniu i swojej
    rodzinie.

    Następne twoje wybryki i będziesz pisał i dyskutował na grupach sam z
    sobą, no może z Kogutkiem ...
    U mnie KF pusty, możesz być pierwszy.