  • Data: 2018-06-21 00:02:31
    Temat: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 18:59, Budzik pisze:
    > Załózmy ze mam diesla z rozładowanym do zera aku.
    > Podłączam kable od innego aauta, włączonego.
    >
    > Ile czasu powinienem poczekac zanim bez wiekszego kłopotu powinno udac
    > się odpalic auto?

    Ok 20 min. Wszystkie debile z tej grupy zapominają, że głównym
    odbiorcą/pożercą prądu jest Twój wydojony akumulator, który wpierdala
    nagle 20A a kable też mają swoje ograniczenia. Dlaczego 20A? Bo tyle
    płynie przez kable z "Dawcy", który ma 14V MAX przy 1500obr/min z
    alternatora. No, kurwie, OBLICZAĆ prawa fizyki!, jaki prąd płynie z 14V
    na 12V (stan wydojonego aku) :) Po 20 minutach Twój aku się nażre i
    dopiero wtedy (wpierdalając już tylko 5A) 15A będzie zasilało Twój
    rozrusznik (pod warunkiem że DAWCA będzie kręcił cały czas obroty w
    okolicach conajmniej 1200/min żeby jego alternator 350 Watowy to
    wszystko ładował na przyzwoitym poziomie.
    15A to w sumie niewiele, skoro rozrusznik w Dieslu wpierdala min 100A
    ale licząc że Twój aku już się nażarł przez 20 min (sam se oblicz ile
    dostał) to odda, wspierając dawcę. Cała prawda. Reszta
    odpowiadaczy/znafcuw....WYPIERDALAĆ :]
    Czasem nie mogę czytać tej grupy a tym bardziej odpowiadać :)
    Nochyba że mnie coś wkurwi :D
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?