  • Data: 2018-06-21 02:04:32
    Temat: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 01:22, LordBluzg(R) pisze:

    > Zapomniałem dodać że alternator dawcy (350W/średnio) nie podniesie
    > napięcia więcej niż 14V (regulator) a te 350W to chuj w porównaniu do
    > rozrusznika biorcy, który potrzebuje 1200W/12V żeby sensownie zakręcić.
    > Czas 20min+20A ładowania biorcy daje nam POJEMNOŚĆ energii (prąd) do
    > ukręcenia tego diesla. Kable nie przeniosą 1200W/12V (100A) kiedy
    > wydojony aku biorcy wpierdala nagle ampery. Co innego (czasem) kiedy się
    > odłączy aku biorcy. Przy dobrym podłączeniu na grubych kablach zabangla
    > bo pasożyt (wydojone aku) nie będzie pożerał.

    Aha, aha...jesli biorca zaraz po podłączeniu zacznie kręcić
    rozrusznikiem przy wydojonym swoim aku...to kable niosące ŚMIERĆ na
    poziomie 100A najpierw trafią na akumulator biorcy, który kurwa zagubił
    swoją pojemność i ten skurwiel wpierdoli minimum 90A przy stanie 0V
    nobo jest PIERWSZY w wpierdalaniu, żeby uzyskać swoje znamionowe 12V bo
    dla niego obciążenie rozrusznika będzie zwarciem na poziomie 0V (prawo
    Kirchoffa). Efekt taki, że rozrusznik zrobi Trrrrrrrrr i chuja, nie
    ukręci silnika a lampki w konsoli przygasną a za chwilę zgasną na AMENT :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    --