-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b2adea0$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 21 Jun 2018 01:22:56 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b2adea0$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <5b2ae1e8$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529537000 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 595 37.128.4.7:3205
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634176
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-21 o 01:08, LordBluzg(R) pisze:
> W dniu 2018-06-21 o 00:29, Zenek Kapelinder pisze:
>> Dlaczego do kurwy nedzy jebane 20A a nie 15 albo 30A? Pierdolonych
>> praw fizyki w chuja nie zrobisz. To kurwa pisz dlaczego 20A.
>>
> Obligartoryjnie średnio :)
> Ano dlatego że z lekko większego w lekko niższe nie nalejesz dużo (nie
> piszę o zwarciu). Skoro wydojony aku ma 9V (nobo mniej raczej nie
> może/złom) to z 14V dawcy w piku poźre 30A. Dlaczego 30? Ano dlatego że
> kable na klemach i ichne krokodylki nawet jak się zespawają to nie
> przetrawią większego prądu niż 30A bo nie ma ZWARCIA a instalacja BIORCY
> nagle odzyskuje poziom 12V. Z prawa Ohma to obliczysz. Przez 20 min
> poziom NAPIĘCIA będzie się wyrównywał. Przykład? Weź sobie jakąś
> ładowakrę z amperomierzem i sprawdź ILE Volt ma na jakimś zakresie.
> Jesli ładowarka ma 20A (w opisie) to będzie miała napięcie ok 16V/18V w
> stanie bez podłączenia aku. W momencie podłączenia aku, jej napięcie
> spadnie a wzrośnie prąd ładowania (AMPERY) Nobo, jak wiadomo kurwa,
> Salomon na pochyłe drzewo nie nasika... jakoś musi ten prąd płynąć w
> jakimś kierunku i z jakiegoś powodu. W przypadku DAWCY istnieje mała
> różnica. Jest tam BUFOR energetyczny w postaci akumulatora, który w
> momencie prawie zwarcia potrafi oddać nawet 500A....ale ZWARCIA a nie
> przy stanie 12V, kiedy wydojony aku biorcy nagle się obudzi. OK,
> zakładamy sytuację. Dawca ma 14V a biorca ma 10V...kabel na krokodyklach
> przenosi MAX 100A...przy zwarciu. ROZRUSZNIK biorcy potrzebuje 100A ale
> nie kurwa 1V a 12V, żeby zaczął kręcić sensownie...co daje 100Ax12V
> czyli 1200W. Żeby osiągnąć ten poziom potrzeba wsparcia akumulatora
> biorcy, który jest wydojony i potrzebuje 20 min na naładowanie się
> prądem 20A do poziomu (różnica napięć 14/12) aby zmagazynować brakujące
> kilkanaście amper do obrotu rozrusznika, który wymaga minimum 100A/12V
> żeby ukręcić silnik. KURWA.
>
Zapomniałem dodać że alternator dawcy (350W/średnio) nie podniesie
napięcia więcej niż 14V (regulator) a te 350W to chuj w porównaniu do
rozrusznika biorcy, który potrzebuje 1200W/12V żeby sensownie zakręcić.
Czas 20min+20A ładowania biorcy daje nam POJEMNOŚĆ energii (prąd) do
ukręcenia tego diesla. Kable nie przeniosą 1200W/12V (100A) kiedy
wydojony aku biorcy wpierdala nagle ampery. Co innego (czasem) kiedy się
odłączy aku biorcy. Przy dobrym podłączeniu na grubych kablach zabangla
bo pasożyt (wydojone aku) nie będzie pożerał.
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.18 02:04 LordBluzg(R)
- 21.06.18 12:46 T.
- 21.06.18 13:10 J.F.
- 21.06.18 14:59 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 15:08 Kris
- 21.06.18 15:57 Adam
- 21.06.18 16:17 J.F.
- 21.06.18 17:01 T.
- 21.06.18 17:02 Malkoit
- 21.06.18 17:11 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 17:12 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 17:27 J.F.
- 21.06.18 17:37 Malkoit
- 21.06.18 17:58 Tomasz Gorbaczuk
- 21.06.18 18:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=