eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable do odpalania przy rozładowanym aku › Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b2adea0$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ae1e8$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Thu, 21 Jun 2018 02:04:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5b2ae1e8$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 57
    Message-ID: <5b2aebc0$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
    X-Trace: 1529539520 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 603 37.128.4.7:5373
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4592
    X-Received-Body-CRC: 2660428533
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634177
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-21 o 01:22, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 2018-06-21 o 01:08, LordBluzg(R) pisze:
    >> W dniu 2018-06-21 o 00:29, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> Dlaczego do kurwy nedzy jebane 20A a nie 15 albo 30A? Pierdolonych
    >>> praw fizyki w chuja nie zrobisz. To kurwa pisz dlaczego 20A.
    >>>
    >> Obligartoryjnie średnio :)
    >> Ano dlatego że z lekko większego w lekko niższe nie nalejesz dużo (nie
    >> piszę o zwarciu). Skoro wydojony aku ma 9V (nobo mniej raczej nie
    >> może/złom) to z 14V dawcy w piku poźre 30A. Dlaczego 30? Ano dlatego
    >> że kable na klemach i ichne krokodylki nawet jak się zespawają to nie
    >> przetrawią większego prądu niż 30A bo nie ma ZWARCIA a instalacja
    >> BIORCY nagle odzyskuje poziom 12V. Z prawa Ohma to obliczysz. Przez 20
    >> min poziom NAPIĘCIA będzie się wyrównywał. Przykład? Weź sobie jakąś
    >> ładowakrę z amperomierzem i sprawdź ILE Volt ma na jakimś zakresie.
    >> Jesli ładowarka ma 20A (w opisie) to będzie miała napięcie ok 16V/18V
    >> w stanie bez podłączenia aku. W momencie podłączenia aku, jej napięcie
    >> spadnie a wzrośnie prąd ładowania (AMPERY) Nobo, jak wiadomo kurwa,
    >> Salomon na pochyłe drzewo nie nasika... jakoś musi ten prąd płynąć w
    >> jakimś kierunku i z jakiegoś powodu. W przypadku DAWCY istnieje mała
    >> różnica. Jest tam BUFOR energetyczny w postaci akumulatora, który w
    >> momencie prawie zwarcia potrafi oddać nawet 500A....ale ZWARCIA a nie
    >> przy stanie 12V, kiedy wydojony aku biorcy nagle się obudzi. OK,
    >> zakładamy sytuację. Dawca ma 14V a biorca ma 10V...kabel na
    >> krokodyklach przenosi MAX 100A...przy zwarciu. ROZRUSZNIK biorcy
    >> potrzebuje 100A ale nie kurwa 1V a 12V, żeby zaczął kręcić
    >> sensownie...co daje 100Ax12V czyli 1200W. Żeby osiągnąć ten poziom
    >> potrzeba wsparcia akumulatora biorcy, który jest wydojony i potrzebuje
    >> 20 min na naładowanie się prądem 20A do poziomu (różnica napięć 14/12)
    >> aby zmagazynować brakujące kilkanaście amper do obrotu rozrusznika,
    >> który wymaga minimum 100A/12V żeby ukręcić silnik. KURWA.
    >>
    > Zapomniałem dodać że alternator dawcy (350W/średnio) nie podniesie
    > napięcia więcej niż 14V (regulator) a te 350W to chuj w porównaniu do
    > rozrusznika biorcy, który potrzebuje 1200W/12V żeby sensownie zakręcić.
    > Czas 20min+20A ładowania biorcy daje nam POJEMNOŚĆ energii (prąd) do
    > ukręcenia tego diesla. Kable nie przeniosą 1200W/12V (100A) kiedy
    > wydojony aku biorcy wpierdala nagle ampery. Co innego (czasem) kiedy się
    > odłączy aku biorcy. Przy dobrym podłączeniu na grubych kablach zabangla
    > bo pasożyt (wydojone aku) nie będzie pożerał.
    >
    Aha, aha...jesli biorca zaraz po podłączeniu zacznie kręcić
    rozrusznikiem przy wydojonym swoim aku...to kable niosące ŚMIERĆ na
    poziomie 100A najpierw trafią na akumulator biorcy, który kurwa zagubił
    swoją pojemność i ten skurwiel wpierdoli minimum 90A przy stanie 0V
    nobo jest PIERWSZY w wpierdalaniu, żeby uzyskać swoje znamionowe 12V bo
    dla niego obciążenie rozrusznika będzie zwarciem na poziomie 0V (prawo
    Kirchoffa). Efekt taki, że rozrusznik zrobi Trrrrrrrrr i chuja, nie
    ukręci silnika a lampki w konsoli przygasną a za chwilę zgasną na AMENT :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: