-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b2adea0$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ae1e8$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 21 Jun 2018 02:04:32 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b2ae1e8$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 57
Message-ID: <5b2aebc0$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529539520 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 603 37.128.4.7:5373
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4592
X-Received-Body-CRC: 2660428533
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634177
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-21 o 01:22, LordBluzg(R) pisze:
> W dniu 2018-06-21 o 01:08, LordBluzg(R) pisze:
>> W dniu 2018-06-21 o 00:29, Zenek Kapelinder pisze:
>>> Dlaczego do kurwy nedzy jebane 20A a nie 15 albo 30A? Pierdolonych
>>> praw fizyki w chuja nie zrobisz. To kurwa pisz dlaczego 20A.
>>>
>> Obligartoryjnie średnio :)
>> Ano dlatego że z lekko większego w lekko niższe nie nalejesz dużo (nie
>> piszę o zwarciu). Skoro wydojony aku ma 9V (nobo mniej raczej nie
>> może/złom) to z 14V dawcy w piku poźre 30A. Dlaczego 30? Ano dlatego
>> że kable na klemach i ichne krokodylki nawet jak się zespawają to nie
>> przetrawią większego prądu niż 30A bo nie ma ZWARCIA a instalacja
>> BIORCY nagle odzyskuje poziom 12V. Z prawa Ohma to obliczysz. Przez 20
>> min poziom NAPIĘCIA będzie się wyrównywał. Przykład? Weź sobie jakąś
>> ładowakrę z amperomierzem i sprawdź ILE Volt ma na jakimś zakresie.
>> Jesli ładowarka ma 20A (w opisie) to będzie miała napięcie ok 16V/18V
>> w stanie bez podłączenia aku. W momencie podłączenia aku, jej napięcie
>> spadnie a wzrośnie prąd ładowania (AMPERY) Nobo, jak wiadomo kurwa,
>> Salomon na pochyłe drzewo nie nasika... jakoś musi ten prąd płynąć w
>> jakimś kierunku i z jakiegoś powodu. W przypadku DAWCY istnieje mała
>> różnica. Jest tam BUFOR energetyczny w postaci akumulatora, który w
>> momencie prawie zwarcia potrafi oddać nawet 500A....ale ZWARCIA a nie
>> przy stanie 12V, kiedy wydojony aku biorcy nagle się obudzi. OK,
>> zakładamy sytuację. Dawca ma 14V a biorca ma 10V...kabel na
>> krokodyklach przenosi MAX 100A...przy zwarciu. ROZRUSZNIK biorcy
>> potrzebuje 100A ale nie kurwa 1V a 12V, żeby zaczął kręcić
>> sensownie...co daje 100Ax12V czyli 1200W. Żeby osiągnąć ten poziom
>> potrzeba wsparcia akumulatora biorcy, który jest wydojony i potrzebuje
>> 20 min na naładowanie się prądem 20A do poziomu (różnica napięć 14/12)
>> aby zmagazynować brakujące kilkanaście amper do obrotu rozrusznika,
>> który wymaga minimum 100A/12V żeby ukręcić silnik. KURWA.
>>
> Zapomniałem dodać że alternator dawcy (350W/średnio) nie podniesie
> napięcia więcej niż 14V (regulator) a te 350W to chuj w porównaniu do
> rozrusznika biorcy, który potrzebuje 1200W/12V żeby sensownie zakręcić.
> Czas 20min+20A ładowania biorcy daje nam POJEMNOŚĆ energii (prąd) do
> ukręcenia tego diesla. Kable nie przeniosą 1200W/12V (100A) kiedy
> wydojony aku biorcy wpierdala nagle ampery. Co innego (czasem) kiedy się
> odłączy aku biorcy. Przy dobrym podłączeniu na grubych kablach zabangla
> bo pasożyt (wydojone aku) nie będzie pożerał.
>
Aha, aha...jesli biorca zaraz po podłączeniu zacznie kręcić
rozrusznikiem przy wydojonym swoim aku...to kable niosące ŚMIERĆ na
poziomie 100A najpierw trafią na akumulator biorcy, który kurwa zagubił
swoją pojemność i ten skurwiel wpierdoli minimum 90A przy stanie 0V
nobo jest PIERWSZY w wpierdalaniu, żeby uzyskać swoje znamionowe 12V bo
dla niego obciążenie rozrusznika będzie zwarciem na poziomie 0V (prawo
Kirchoffa). Efekt taki, że rozrusznik zrobi Trrrrrrrrr i chuja, nie
ukręci silnika a lampki w konsoli przygasną a za chwilę zgasną na AMENT :)
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.18 12:46 T.
- 21.06.18 13:10 J.F.
- 21.06.18 14:59 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 15:08 Kris
- 21.06.18 15:57 Adam
- 21.06.18 16:17 J.F.
- 21.06.18 17:01 T.
- 21.06.18 17:02 Malkoit
- 21.06.18 17:11 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 17:12 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 17:27 J.F.
- 21.06.18 17:37 Malkoit
- 21.06.18 17:58 Tomasz Gorbaczuk
- 21.06.18 18:04 J.F.
- 21.06.18 18:07 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=