    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@g...com>
    Date: Sun, 24 Jun 2018 17:45:54 +0200

    Dnia Sun, 24 Jun 2018 06:33:00 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Nie pobieraja wiecej niz zostaly zaprojektowane. Servo pobiera prad tylko jak
    pracuje. Przekrecisz kierownica o kat wiekszy niz strefa nieczulosci to silnik pomoze
    przestawic kola, jak przestawi to sie wylacza. Nie jest tajemnica ze bez wspomagania
    najwiekszej sily na skrecenie kol trzeba uzyc jak samochod nie jedzie. Jak jest
    elektryczne wspomaganie to ono wtedy pobiera najwiecej mocy.

    No, i jak przekreci kola i przejdzie na bieg jalowy, to przestanie
    pobierac.
    A jak nie przekreci, a ja przytrzymam ?

    Duza moc przez dluzszy czas = dym :-)

    J.