  • Data: 2018-01-19 12:19:34
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6aa9571a-bd56-461c-939a-9c7e65a95946@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 01:45:58 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Biorąc pod uwagę że nowe aku to koszt od 200zł już(do mojego 1,9jtd)
    >to nie widzę sensu wydawać 40zyli na kable

    A jak odpalisz auto, zeby pojechac po nowe aku ?
    A prawda, mozna kurierem :-)

    Jedno z drugim nie ma wiele wspolnego - jak sie dowiesz, ze aku masz
    za slaby, to sie kable przydadza.
    A jak to nie nie aku, tylko alternator, to sie przydadza jeszcze drugi
    i trzeci raz.

    Poza tym dobre kable to wydatek jednorazowy, moga kilka akumulatorow
    przetrwac.

    J.