eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKacik majsterkowicza - prostownik › Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <c...@g...com>
    <5b4e5f36$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pilnq5$idj$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4e6dbe$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5b4eee6c$0$619$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5b4eee6c$0$619$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
    Date: Wed, 18 Jul 2018 10:39:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <5b4efced$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.110.219
    X-Trace: 1531903213 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 681 83.26.110.219:54080
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2515
    X-Received-Body-CRC: 1821975443
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636011
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b4eee6c$0$619$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-07-18 o 09:16, WS pisze:
    > On Wednesday, July 18, 2018 at 12:29:20 AM UTC+2, LordBluzg(R) wrote:
    >>> Jak podłączysz mu prostownik o napięciu 20V i
    >>> prądzie MAKSYMALNYM 10A to mu nic nie zrobisz przez 10 godzin bo
    >>> prąd
    >
    >> tylko tak sie nie da, tzn sam napisales, ze jest
    >> I=U/R (prawo Ohma)
    >
    >> wiec te 20V 10A jest praktycznie niewykonalne, tzn. regulator pradu
    >> dajac 10A obnizy napiecie, ktore to mozna wyliczyc sobie znajac
    >> opor i aktualne napiecie (SEM) akumulatora

    >O jakim regulatorze piszesz? W tym obwodzie nie istnieje żaden
    >regulator. Zwyczajnie, masz transformator z którego wyłazi 20V i 10A

    Zalezy jakim miernikiem mierzysz. U mnie jest srednio 12V.

    >(200W), po wyprostowaniu otrzymujesz prąd stały (diody w układzie
    >Graetza) i dwa kable do podłączenia akumulatora.
    >
    >
    >Hmm, spróbuj wyciągnąć więcej amper z transformatora, który ma
    >przekrój drutu, pozwalający na przepływ TYLKO 10A :)

    To jest prad nominalny. Powyzej sie trafo przegrzeje i spali ... po
    wielu godzinach lub minutach.

    Ale potrafi dac wiecej i na poczatku ladowania rozladowanego aku
    wiecej poplynie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: