  • Data: 2018-07-18 10:36:22
    Temat: Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-07-18 o 09:29, WS pisze:

    >Niekoniecznie, jest jeszcze trzecia niewiadoma, debilizm usera.
    >Najzwyczajniej w swiecie 90% osób posiada ładowarki w
    >domach/garażach, które nie mają żadnej regulacji a jesli ją mają to
    >jest to regulacja napięcia a nie prądu. Podnosząc napięcie, wymuszają
    >przepływ większego prądu, który maleje podczas ładowania.

    I o to chodzi. Twoja teoria sobie, a zycie sobie.
    ładowanie pradem C/10 ... w kopalni, w wózkowni ?
    Wiekszosc jest ladowana byle jak. I im to jakos nie przeszkadza :-)

    >Wskaż mi (z netu) chociaż jeden taki "prostownik" w sprzedaży
    >marketowej, sklepowej, który ma stabilizację prądową (czyli utrzymuje
    >stały prąd przy różnych napięciach)

    http://electropark.pl/zasilacze-laboratoryjne/12329-
    zasilacz-laboratoryjny-0-30v-0-5a-kps305d.html

    No ale przecietny kierowca takiego nie ma i nawet nie znajdzie :-)

    >Prostownik z regulacją "tylko prądu" nie występuje w przyrodzie
    >a akumulator z 50% to prawie złom. Rozmawiamy o sprawnym akumulatorze

    Nawet nie masz pojecia ile twoj akumulator ma jeszcze rzeczywistej
    pojemnosci :-)

    >zaleceniach producenta. Inna sprawa że 99% osób nie dokonuje żadnego
    >pomiaru akumulatora przed podłączeniem do prostownika.

    A co ty chcesz mierzyc i jak

    J.