  • 41. Data: 2010-09-01 08:30:40
    Temat: Re: Kalkulator kilometra;-)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2010 16:16, AL pisze:

    > 1. auto nie jest i nigdy nie bylo inwestycja
    >
    > Inwestycja bedzie jak kupisz jakies zabytkowe, ktore za 10 lat warte
    > bedzie np. 10razy co obecnie

    To ja zrobiłem inwestycję :)

    Aczkolwiek nie zabytek (tylko 15 lat) i nie 10x a tylko niecałe 2x ;)

    [ciach]

    > 3. auto daje ci niezaleznosc, oszczednosc czasu - a tego sie nie da
    > przeliczyc na pieniadze

    W dużym mieście? Weź mnie nie denerwuj... Przyzwyczajony do zbiorkomu i
    motocykli pojechałem samochodem na spotkanie w warszawskich
    Łazienkach... To był KOSZMAR. Pomijając korki najpierw się naszukałem
    miejsca do parkowania, potem się naszukałem działającego bankomatu, bo
    te gówniane parkomaty nie przyjmują kart, potem się naszukałem otwartego
    sklepu, który by mi łaskawie rozmienił banknot na monety, bo te gówniane
    parkomaty nie przyjmują banknotów, a potem się jeszcze naszukałem
    działającego parkomatu, bo te gówna się ciągle psują!

    Prawie godzina zmarnowana - nie napiszę ci gdzie możesz sobie wsadzić
    taką "oszczędność czasu".

    Samochody na własność zaczynają mieć racjonalny sens dopiero przy
    regularnym przewożeniu jakiegoś towaru albo przy braku komunikacji
    publicznej.

    Nawet dzieci to słaba wymówka, bo w dużych miastach przedszkola i
    podstawówki są zwykle "pod nosem" (a jak ktoś koniecznie musi to jakiejś
    szczególnej, wybranej placówki, to sam jest sobie winien).

  • 42. Data: 2010-09-01 09:01:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-01 08:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś jakimś zboczeńcem, skoro masz zamiłowanie do stania w
    > wielkomiejskich korkach ;->

    Zbiorkom też często w nich stoi. Śmierdzi w nim, wpier...ol można
    dostać, nie można sobie w spokoju posłuchać Vivaldiego, Shazzy czy Black
    Sabbath. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2010-09-01 09:22:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2010 09:01, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Zbiorkom też często w nich stoi.

    Zwłaszcza metro ;->

    > Śmierdzi w nim,

    Samochodowe spaliny pachną różami? Bo w to, że masz samochód hermetyczny
    to nie uwierzę ;)

    > wpier...ol można dostać,

    Samochód mogą ukraść lub rozbić.

    > nie można sobie w spokoju posłuchać Vivaldiego,

    Mi się jakoś udawało. Ba! Nawet książkę mogłem poczytać. I film
    obejrzeć. A czasem także zdrzemnąć się mogłem.

    A teraz niestety nie mam na trasie codziennych dojazdów zbiorkomu i
    muszę się męczyć - ani się zdrzemnąć, ani poczytać i jeszcze muszę
    uważać na pośpiesznych debili, co to myślą, że są takimi miszczami, że
    na mokrej nawierzchni mają gwarantowaną przyczepność.

    > Shazzy

    Fuuuuuuuuuuuuuuj.

    > czy Black Sabbath. :P

    Nie widzę problemów.

  • 44. Data: 2010-09-01 09:58:49
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 03:20:16 -0700 (PDT), ptoki napisal(a):
    > Kupujac byle jezdzidlo klasy B (golca bez niczego) za te 45kzl i
    > jezdzac te 10 lat sprzedasz go za te 5-7kzl.

    Za 45k to się kupuje nowego kompakta z radiem, klimą i silnikiem >100KM.
    http://otomoto.pl/hyundai-i30-1-4-base-plus-okazja-C
    13601964.html
    Podobnych ogłoszeń jest od metra.

    Takim autkiem można się przemieszczać w całkiem komfortowych warunkach.

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 45. Data: 2010-09-01 10:37:14
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-08-29 07:28, PB pisze:

    > Jak było to nie bijcie;-)
    >
    > http://www.kosztyjazdy.pl/

    przydatne przydatne :)

    --
    krzysiek82

  • 46. Data: 2010-09-01 11:27:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PB" <p...@b...pl> wrote in message

    > Jak było to nie bijcie;-)
    >
    > http://www.kosztyjazdy.pl/

    Wyszlo 17k na 15kkm rocznie bez utraty wartosci, z utrata jakies 22k. Tyle,
    ze dojazd do pracy trwa 40 minut, zamiast 1h20 zbiorkowmem z dwoma
    przesiadkami, wystawaniem na przystanku w deszczu i sniegu z trzyletnim
    dzieciakiem i tloczeniem sie jak sardynka w upale. Na dojazdy do pracy po
    15km w jedna strone przez 200 dni w roku wychodzi jakies 6000km. Liczac taxi
    po 2zl za kilometr, zaplace za to 13k PLN plus conajmniej drugie tyle na
    dojazdy pod kino czy wynajem samochodu na wakacje.

    Wychodzi, ze moj jest tanszy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-09-01 11:27:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Przesłanki jak przesłanki - większość populacji jest po prostu zbyt
    > ograniczona umysłowo. Mówiąc prosto - są krótkowzroczni.

    I wiekszosc populacji mowi dokladnie to samo o 'wiekszosci populacji'.
    Zupelnie, jak ty.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-09-01 11:28:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    > taxi po 2zl za kilometr, zaplace za to 13k PLN plus conajmniej drugie tyle
    > na dojazdy pod kino czy wynajem samochodu na wakacje.

    Nie doliczylem jeszcze zbiorkomu dla zony, ktora po drodze odstawiam i
    zgarniam spod biura - kolejny wydatek, ktorego nie ma z samochodem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-09-01 12:19:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2010 11:27, kamil pisze:

    > I wiekszosc populacji mowi dokladnie to samo o 'wiekszosci populacji'.
    > Zupelnie, jak ty.

    Czyli nawet demokratycznie mam rację ;->

  • 50. Data: 2010-09-01 13:19:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-01 09:22, Andrzej Lawa pisze:

    > Zwłaszcza metro ;->

    > Samochodowe spaliny pachną różami? Bo w to, że masz samochód hermetyczny
    > to nie uwierzę ;)

    Ale w filtr kabinowy z węglem aktywnym łatwiej? Poza tym, nawet najzwyklejsze
    auto z klimą w upale komfortem bije na głowę tramwajowy smród ciał i temperaturę.
    A nawet i bez klimy...