  • 41. Data: 2013-09-28 09:24:26
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Jestem do tego zdolny po tym co laaata temu kiedyś odjebałem.

    Wcale mnie to nie dziwi. To wtedy pierwszy raz Cię zamknęli?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2013-09-28 09:59:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 09:01, Marcin N pisze:

    > Ale o czym Ty do cholery mówisz? ??

    " - oznacza, że naklejający je są co najmniej takimi samymi prostakami
    od tych, których próbują pouczać - pomimo garnituru i mikrofonu w ręce."

    Odpowiedz mi na pytanie.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 43. Data: 2013-09-28 11:21:42
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-09-27 23:39, Andrzej Lawa pisze:
    > A brudne (zabłocone) ubranie jest niezdatne do użytku do chwili jego
    > wyprania i wysuszenia.

    Bzdura.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 44. Data: 2013-09-28 11:32:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-28 09:59, Krzysztof 45 pisze:

    > " - oznacza, że naklejający je są co najmniej takimi samymi prostakami
    > od tych, których próbują pouczać - pomimo garnituru i mikrofonu w ręce."
    >
    > Odpowiedz mi na pytanie.

    "Halyna! Pacz, hy, hy.. jakiego chuja jebłem temu prostakowi! Niech się
    cham kultury uczy!"

    --
    MN

  • 45. Data: 2013-09-28 11:36:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-27 22:44, Krzysztof 45 pisze:

    > Kto ma go podać do sądu? Poda go ten co co sam narusza prawo?

    Oczywiście. I wygra. Były już takie przypadki.

    Chcesz zwrócić uwagę? Zrób to w miarę kulturalnie. Cham chama nauczyć
    może jedynie innej formy chamstwa.

    Naklejka nie musi być obsceniczna (co jest karalne). Klej nie musi być
    ultramocny - bo uszkodzi powierzchnię - co też może być wykroczeniem.

    Myślisz, że papierowa naklejka o łagodnej treści, którą da się zedrzeć w
    3 minuty bez użycia nie-wiadomo-czego będzie mniej skuteczna? Nie będzie.

    --
    MN

  • 46. Data: 2013-09-28 11:40:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 11:32, Marcin N pisze:

    > "Halyna! Pacz, hy, hy.. jakiego chuja jebłem temu prostakowi! Niech się
    > cham kultury uczy!"

    To twoja odpowiedz? Nie prostaka? LOL

    ps
    Nie huja jak już, tylko karnego kutasa. Zapamiętaj.
    A teraz zobacz jak to robią profesjonaliści

    http://www.youtube.com/watch?v=Wx0hwydDN0M

  • 47. Data: 2013-09-28 11:57:29
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 11:36, Marcin N pisze:

    > Oczywiście. I wygra. Były już takie przypadki.

    On dostanie mandat za parkowanie w miejscu niedozwolonym, a naklejający
    ile dostanie za naklejkę na szybie? :)

    > Chcesz zwrócić uwagę? Zrób to w miarę kulturalnie. Cham chama nauczyć
    > może jedynie innej formy chamstwa.

    Zawsze zwracam uwagę kulturalnie, to po większości z nich spływało to
    jak po kaczce, pokazywano fuck'i lub słowne epitety.

    > Naklejka nie musi być obsceniczna (co jest karalne). Klej nie musi
    > być ultramocny - bo uszkodzi powierzchnię - co też może być
    > wykroczeniem.

    Forma treści jest adekwatna do kultury parkujących. Z resztą jest jaka
    jest. Ja tego nie wymyśliłem.
    Klej to pokuta za "manie" w dupie innych użytkowników drogi i nie
    uszkadza powierzchni szyby.

    > Myślisz, że papierowa naklejka o łagodnej treści, którą da się
    > zedrzeć w 3 minuty bez użycia nie-wiadomo-czego będzie mniej
    > skuteczna? Nie będzie.

    Będzie.

    Masz kulturę :)
    http://www.youtube.com/watch?v=TQqvQL3nhHE

  • 48. Data: 2013-09-28 13:02:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 08:54, RadoslawF pisze:

    > To ty bredzisz udając że można skazać za inny czyn niż, ja tylko
    > to rozwijam abyś zrozumiał co nawymyślałeś.

    Nadal bredzisz, w dodatku niegramatycznie.

    > Bo stracę swój cenny czas.

    Ale to ty chcesz sprawdzić, jak można oberwać za zasyfianie komuś
    samochodu wulgarnymi naklejkami.

    > Teraz to już mnie rozśmieszyłeś.

    Uważasz, że zostanie skazanym na odsiadkę to objaw siły? Fascynujące...

  • 49. Data: 2013-09-28 13:04:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 11:21, R2r pisze:

    > Bzdura.

    Uhm. Czyli dla ciebie nie jest niczym niezwykłym założyć np. spodnie
    całe mokre oraz ubłocone i iść np. na zakupy lub do restauracji. Ciekawe...

  • 50. Data: 2013-09-28 13:16:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 11:36, Marcin N pisze:

> [...]
    > 3 minuty bez użycia nie-wiadomo-czego będzie mniej skuteczna? Nie będzie.

    Sęk w tym, że ci naklejający nie chcą "tylko" zwrócić u wagi czy
    spowodować prawidłowego parkowania. Chcą komuś POKAZAĆ. Chcą kogoś
    UKARAĆ. I mieć przy tym poczucie bycia narzędziem SPRAWIEDLIWOŚCI.

    Innymi słowy chodzi wyłącznie o ego oraz ich własne chuligańskie zapędy.