  • Data: 2018-08-22 18:23:50
    Temat: Re: Kategoria Absurdy Drogowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2018 o 22:40, r...@k...pl pisze:

    >> https://www.google.pl/maps/@52.3145609,20.9210269,3a
    ,75y,313.65h,78.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1scDJtwP8dUz_G
    8fjnXZfblA!2e0!7i13312!8i6656

    > A wcześniej jest ile?

    Zależy jak bardzo przepisowo chcesz do tego podejść.

    Jak na logikę to wcześniej jest 60, ale tak naprawdę 50 (bo ludziki jak
    widzą fotoradar to uznają, że 50 i już - ja się im _już_ nie dziwię).

    Jak bardzo przepisowo (a chyba tak należy, skoro już tacy skrupulatni
    jesteśmy) to 50, bo jest skrzyżowanie, a znak dopiero za skrzyżowaniem,
    więc na skrzyżowaniu jest 50;) Taka interpretację (na szczęście zlewaną
    zwykle przez egzaminatorów) wysrał jakiś metodyk od egazminacji czytając
    PoDR i rozporządzenie o długiej nazwie przy porannej dwójce na kiblu.

    Na przykład tu:

    https://www.google.pl/maps/@52.2984561,21.0269768,3a
    ,75y,237.82h,65.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1smsWCSwQOFGeN
    OJcNmTJ67g!2e0!7i13312!8i6656

    należałoby w obrębie skrzyżowania zwolnić na chwilę do 50 - to z mojej
    trasy egzaminacyjnej. BTW - ten znak zabudowany oznacza również że
    zjeżdzając z eski też trzeba nma chwilę zwolnić do 50. W sumie... na
    esce chyba też;) Więc jak się zbyt ortodoksyjnie podchodzi do sprawy to...

    Shrek